ستاد کل نیروهای مسلح بحرین ، شمار افسران کشته شده این کشور در جنگ یمن را سه نفر اعلام کرد.

شمار نظامیان مزدور کشته شده بحرینی در جنگ یمن به سه نفر افزایش یافت
به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، خبرگزاری رسمی بحرین، ستاد کل نیروهای مسلح این کشور اعلام کرد، گروهبان یکم «حسن علی اسکندر ماجد» نیز از نظامیان بحرینی است که در ائتلاف عربی – آمریکایی علیه یمن شرکت داشته و کشته شده است.
پیش تر ستاد کل نیروهای مسلح بحرین اعلام کرده بود که سروان «احمد محمد امین» و سروان «مبارک سعر رمیحی» در مناطق جنوبی عربستان هم مرز با یمن کشته شده اند.
بحرین هنوز علت و زمان کشته شدن این سه نظامی (مزدور) را اعلام نکرده و مدعی است که این نظامیان در یک حادثه در جنوب عربستان در مرز یمن کشته شده اند.
این در حالی است که در روزهای اخیر نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بارها مقر نظامیان عربستان و نیروهای ائتلاف متجاوز عربی - آمریکایی را در جیزان و عسیر هدف حمله های موشکی خود قرار داده و شماری از این نیروها را به هلاکت رسانده اند.
با کشته شدن این سه نظامی بحرینی شمار نظامیان کشته شده بحرینی از آغاز تجاوز علیه یمن به هفت نفر رسیده است.
عربستان و 9 کشور عربی دیگر با حمایت آمریکا از ششم فروردین 94، حملات هوایی و دریایی علیه یمن را آغاز کردند و تاکنون بیشتر تأسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها، مدارس و حتی خانه های مسکونی مردم این کشور را بمباران و تخریب کرده اند.
ریاض هدف از این حملات را به زانو درآوردن نیروهای مردمی و ارتش یمن و بازگرداندن منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت اعلام کرده اما با گذشت 9ماه از این حملات، هیچ یک از این اهداف محقق نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.