مراسم رونمایی از سالن بازسازی شده شهید شیخ‌الاسلامی در مجموعه ورزشی حیدرنیا برگزار شد.

 رونمایی از سالن بازسازی شده شهید شیخ‌الاسلامی

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم،مراسم رونمایی از بازسازی سالن شهید شیخ‌الاسلامی عصر امروز (یکشنبه) در مجموعه ورزشی حیدرنیا برگزار شد. 

در این مراسم شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، حمید گرشاسبی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، مرتضی بانک معاون نهاد ریاست جمهوری و محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال حضور داشتند. 

مرتضی بانک در سخنرانی خود در این مراسم گفت: 70 درصد ورزش بسکتبال متعلق به تهران است. من از تلاش‌های ارزنده جوانان کشور به‌ویژه در بسکتبال سپاسگذاری می‌کنم.

وی ادامه داد: ورزش ما نیاز به ارتباطات، دانش، فناوری و تجربه پیشکسوتان و هنرمندان دارد. دولت تدبیر و امید بیش از پیش تلاش خواهد کرد تا در اختیار ورزش باشد و در ورزش‌هایی که صاحب‌نام هستیم بویژه بسکتبال تمرکز بیشتری داشته باشد. 

همچنین عبدالحمید احمدی عنوان کرد: خوشحالم که در این جمع هستیم. قلب بسکتبال تهران در این سالن می‌تپد و امیدوارم خانه‌های بسکتبال در همه نقاط تهران ایجاد شود و قوت بگیرد. امیدوارم در دوره‌ای که ورزشی‌ها مسئولیت دارند، زیرساخت‌ها و توسعه ورزش به خوبی پیش برود و انجام شود. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.