مجتبی عسگرپور: جدال انتخاباتی والیبالی‌ها در خراسان جنوبی به سود عبدالحسین ملکی به پایان رسید تا او از امروز به مدت چهار سال سکان هدایت والیبال خراسان جنوبی را در دست گیرد.

 داورزنی به بیرجندی ها: منتظر شما در لیگ یک هستیم

مجمع انتخاباتی هیات والیبال خراسان جنوبی روز گذشته در اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به ریاست محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران در بیرجند برگزار شد که از مجموع 17 عضو حاضر در مجمع،عبدالحسین ملکی توانست با کسب 13 رأی ، اعتماد اکثریت آرا را به دست آورد.
سه نامزد انتخاباتی حاضر در این رویداد ورزشی پیش از آغاز رأی گیری برنامه‌های پیشنهادی خود را به اعضای مجمع ارایه کردند، اما در پایان، اعضا به گزینه نزدیک به اداره کل ورزش و جوانان رأی دادند تا عبدالحسین ملکی در رقابت با مهدی شفیعی و علی غنی از برتری قابل توجهی برخوردار شود و به عنوان منتخب مجمع هدایت این هیات ورزشی را در دست گیرد. عبدالحسین ملکی مهم ترین برنامه کاری اش را علمی کردن این رشته، راه‌اندازی لیگ، توجه ویژه به شهرستان‌ها و تعامل با هیأت‌های ورزشی بویژه هیأت روستایی اعلام کرده بود، به همین خاطر به گفته اعضا گزینه نهایی بیشتر حاضران بود و توانست پیروز انتخابات شود.

داورزنی: باید خراسان جنوبی
در لیگ یک حضور داشته باشد
اما پس از انتخاب رئیس جدید، رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به برگزاری انتخابات هیات والیبال خراسان جنوبی و انتخاب ملکی به عنوان رئیس جدید از همه مسوولان استان خواست با وی همکاری کنند تا والیبال خراسان جنوبی صاحب جایگاه ایده آل در والیبال کشور شود.
داورزنی،فلسفه حضور در استان‌ها و بویژه خراسان جنوبی را حمایت از والیبال دانست و بیان داشت: «با تعیین تکلیف مجمع و انتخاب رئیس، در پرتو همت بیشتر هیأت، حمایت‌های اداره کل و فدراسیون و توجه مسؤولان محلی خراسان جنوبی، در گام نخست انتظار داریم استان در لیگ دسته یک حضور داشته باشد و ان شاالله در سال‌های بعدی در لیگ برتر با توجه به استعدادهای منطقه و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها حضور پررنگی داشته باشد.

رئیس فدراسیون والیبال
در منزل ورزشکار شهید
رئیس فدراسیون والیبال که برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت خراسان جنوبی به بیرجند سفر کرده است، برنامه های سفر کاری خود را با دیدار از خانواده ورزشکار شهید والیبالیست، محسن شهپر آغاز کرد.
وی در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان، از صبوری ها و استقامت و ایستادگی خانواده های آنان قدردانی کرد.
در این دیدار، بهرام عزیززاده مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، به ارایه گزارشی از مهم‌ترین اقدام‌های انجام شده در حوزه ایثار و شهادت از جمله برگزاری اردوهای راهیان نور و یادواره 47 ورزشکار شهید استان پرداخت و از آنان به عنوان سرمایه های جاویدان نظام اسلامی یاد کرد.
شهید محسن شهپر در سال 48 در بیرجند متولد شد. او که از آغاز دوران نوجوانی، دل در گرو ورزش داشت، فعالیت خود را در رشته های والیبال و فوتبال با علاقه وصف ناپذیری پیگیری می کرد تا هنگامه دفاع مقدس و در منطقه عملیاتی مهران در کربلای یک در سال 63 در حالی که برای شناسایی و گشت به مواضع دشمن رخنه کرده بود، بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.