عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: حقوق به تنهایی نمی تواند دردی از جامعه درمان کند، بنابر این حقوق باید با اخلاق عجین شود.

عضو حقوقدان شورای نگهبان: حقوق باید با اخلاق عجین شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، محسن اسماعیلی روز دوشنبه در مراسم رونمایی از مجموعه کتاب های حقوق و زندگی افزود: آن چه بزرگان درباره اینجانب بیان کردند در حقیقت انتظاراتی است که از من دارند. ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی بدون هیچگونه چشم داشتی برای برگزاری این مراسم کمک کردند.
وی در ادامه ضمن تبریک دهه فجر گفت: خوشحالم که این مراسم در چنین روزی برگزار شد تا نشان دهم به عنوان شاگرد کوچک مکتب امام خمینی (ره)، به دفاع از حقوق مردم می پردازم.
این عضو حقوقدان شورای نگهبان یادآور شد: ما برای اعتلای کشور راهی جز بازگشت به راه امام (ره) نداریم؛ در واقع امام خمینی (ره) باید محور مودت بین ما باشد. امام و راه امام باید در راس کار ما قرار داشته باشد.
اسماعیلی، با بیان این که ایران و انقلاب اسلامی شایسته بسیاری از پیشرفت های بزرگ است، گفت: ما باید دنیای مردم را آباد کنیم که برای تحقق این امر نیاز به حاکمیت قانون توام با اخلاق داریم.
وی ادامه داد: این اخلاق پیش از این که اخلاقی فردی باشد، اخلاق اجتماعی و سیاسی است به همین راحتی می شود صاحبان گرایش های مختلف کنار هم جمع شوند و به یکدیگر علاقه داشته باشند.
عضو شورای نگهبان در ادامه یادآور شد: امیدوارم پرچم انقلاب اسلامی از دست رهبر معظم انقلاب که رهبری فرزانه و حکیم است به دست صاحب اصلی واصل شود و همه خطرات را از نظام و مردم دفع کند.
در مراسم رونمایی از مجموعه کتاب های محسن اسماعیلی که در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد، رییس مجلس شورای اسلامی، وزیر بهداشت، وزیر دادگستری ، مشاور رسانه ای رئیس جمهوری و تنی چند از نماینده های مجلس، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، آیت الله محقق داماد، معاون سیاسی وزیر کشور، سخنگوی وزارت کشور و تعدادی دیگر از مقام لشگری و کشوری حضور داشتند.
مجموعه کتاب های «حقوق و زندگی» محسن اسماعیلی، شامل جلد اول و دوم کتاب های «راهنمای حقوقی شهروندان»، «گفتارهایی در حقوق رسانه» و «گفتارهایی در حقوق شهری و شهروندی» است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.