شرکت ال جی شب گذشته در بارسلونا از G۵ جدیدترین تلفن هوشمند خود رونمایی کرد.

G۵؛ جدیدترین تلفن هوشمند ال جی رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین، ال جي G۵ يك تلفن هوشمند فوق العاده جذاب است که جذابيت آن نه بخاطر طراحي خاص يا منحصر به فرد آن، بلكه لوازم جانبي هاي متنوع آن است كه اين تلفن هوشمند را به یک تلفن منحصر به فرد تبدیل مي‌كند.

 پس از به تعويق افتادن پروژه آرا" گوگل ديگر مرگ تلفن هاي مودولار حتمي بود. اما الجي با معرفي G5  تا حدودي جان تازه اي به تلفن هاي مودولار داد. اين تلفن هوشمند داراي دكمه مخصوصي است كه با فشار دادن آن قسمت تحتاني دستگاه جدا مي‌شود و شما مي‌توانيد با تغيير اين ماژول از باطري اضافه و ديگر لوازم جانبي اين تلفن همراه لذت ببريد. همچنين ال جي در  G5 قسمت منو نرم افزارها را حذف كرده است.

همزمان با معرفي اين محصول، ال جي از چند لوازم جانبي براي اين محصول پرده برداشت، Cam Plus كه امكانات پيشرفته اي در زمينه دوربين در اختيار كاربر قرار مي‌دهد و Hi-Fi Plus  كه همانند يك آمپلی فایر براي هدفون هاي شما عمل مي‌كند تا طرف داران موسیقی نهایت لذت را ببرند.

اين‌ها تمام محصولات معرفي شده شب گذشته در بارسلونا نيست، الجي همچنین براي اولين بار پا به عرصه واقعيت مجازي گذاشت و  از هدست 360VR  خود را رونمايي كرد.

ربات كروي شكلي كه مي‌توان آن‌را از راه دور با اتصال به اينترنت در زماني كه شما خانه نيستيد كنترل كرد، از دیگر محصولاتی ال جي است که در این برنامه رونمایی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.