معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به آمادگی کامل استان برای برگزاری پرشور انتخابات هفتم اسفند گفت: طی مهلت باقیمانده با تخلفات غیرقانونی و خارج از چارچوبهای قانونی برخورد می شود.

تاکید رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی بر برخورد با تبلیغات غیرقانونی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، سیدمحسن صادقی در نشست ستاد انتخابات استان گفت: کمیته های امحا در مشهد و سایر شهرستانها بر فعالیتهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات بطور کامل نظارت کرده و با موارد غیرقانونی برخورد می کنند.
وی افزود: شیوه های تبلیغی صحیح و قانونی در اختیار تمامی نامزدها قرار گرفته و به آنها اعلام شده که باید در چارچوب قانون عمل کنند.
معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: زیبنده نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد قانونگذاری کشور نیست که خود خلاف قانون عمل نمایند.
وی همچنین گفت: تمامی دستگاههای اجرایی، شهرداریها و مراکز آموزش عالی موظفند نسبت به تامین وسایل نقلیه مورد نیاز ستاد انتخابات همکاری لازم را داشته باشند.
صادقی افزود: صبح امروز سوم اسفند توزیع برگه های تعرفه انتخابات بین تمام فرمانداریهای آغاز توزیع شده و مسئولان با خودروهای مسقف فلزی محموله را به شهرستانها منتقل می کنند.
وی ابراز امیدواری کرد با حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند برگ زرین دیگری در کارنامه سیاسی ملت ایران ثبت شده و افتخاری بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شود.
شش میلیون و 130 هزار نفر جمعیت خراسان رضوی 18 نماینده از 12 حوزه انتخابیه این استان در مجلس شورای اسلامی دارند. همچنین شش نفر از مجموع 99 نماینده دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری نمایندگان مردم استان خراسان رضوی خواهند بود.
برای انتخابات مجلس شورای اسلامی 12 حوزه اصلی و 61 حوزه فرعی و برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری یک حوزه اصلی در 27 شهرستان و 42 بخش استان خراسان رضوی عملیاتی شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.