مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: آزمون کتبی طرح ملی حفظ قرآن کریم با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در مشهد برگزار می‌شود.

آزمون کتبی طرح ملی حفظ قرآن کریم در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد در گفت‌وگو با تسنیم، ظهار داشت: ساعت 9 صبح فردا آزمون کتبی مرحله چهارم طرح تربیت حافظان قرآن کریم خراسان‌رضوی همزمان با سراسر کشور با حضور 5083 حافظ قرآن کریم در 40 پایگاه برگزار می‌شود.
وی افزود: این قرآن‌آموزان با حضور در آزمون شفاهی که از 25 بهمن لغایت 7 بهمن ماه برگزار شد و کسب نمره بالای 50 به آزمون کتبی این طرح راه یافتند.
گنابادی نژاد با بیان اینکه آزمون کتبی طرح در شهر مشهد، سبزوار، کاشمر، طرقبه، نیشابور، گناباد به صورت ویژه برگزار می شود اظهار کرد: این آزمون در شهرستان‌های بردسکن، تربت‌حیدریه، جوین، جغتای، چناران، بجستان، خواف، خلیل آباد، درگز، طرقبه، قوچان، کاشمر، کلات، گناباد، سرخس، فریمان و در یک پایگاه، تربت جام، مشهد و رشتخوار در 2 پایگاه، تایباد و داورزن در 3 پایگاه ،نیشابور در 4 پایگاه و در شهرستان سبزوار در 7 پایگاه برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه آزمون کتبی این طرح در مشهد در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود بیان کرد: حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف مهمان ویژه آزمون کتبی مشهد است و از روند برگزاری آن بازدید می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.