مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تاکسی‌های مشهد به دستگاه‌های پرداخت هوشمند کرایه مجهز می‌شوند.

تاکسی‌های مشهد به دستگاه‌های پرداخت هوشمند کرایه مجهز می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، سیدمهدی علوی مقدم در گفت‌وگو با تسنیم پیرامون اقدامات نوروزی سامان تاکسیرانی شهرداری مشهد اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران حرم منور رضوی در ایام عید نوروز صورت گرفته است و قرار است در این ایام 1000 دستگاه تاکسی به شهروندان و زائران خدمت رسانی کنند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد بیان کرد: علاوه بر این با توجه به حجم زائران و مسافران و همچنین افزایش سفرهای گروهی، 100 دستگاه ون نیز در ایام خدمت رسانی می‌کنند.
علوی مقدم گفت: همچنین برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و همچنین خدمت رسانی بهتر به زائران در این ایام، خیابان‌های منتهی به حرم منور رضوی در این ایام دارای سامانه نوبت گیری تاکسی می‌شوند.
وی در زمینه نصب دستگاه‌های هوشمند برای پرداخت کرایه تاکسی، عنوان کرد: تجهیزات این طرح گران هستند و ممکن است سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد به طور کامال از عهده هزینه‌های آن برنیاید و به همین علت هنوز این طرح اجرایی نشده است.
علوی مقدم تصریح کرد: امیدواریم نصب این دستگاه‌ها بر روی خطوط تاکسی شهرداری مشهد مقدس، در 6 ماهه ابتدایی سال آینده به انجام برسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.