معاون شهردار مشهد گفت: ۹۰ المان نوروزی از ۲۶ اسفند ماه در مشهد مقدس اکران می‌شود.

۹۰ المان نوروزی از ۲۶ اسفندماه در مشهد مقدس اکران می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، خلیل‌الله کاظمی ظهر امروز در نشست خبری اعلام فعالیت‌های استقبال از بهار شهرداری مشهد در سالن شهدای شهرداری اظهار داشت: 90 المان نوروزی از 26 اسفند ماه در مشهد مقدس اکران می‌شود.
قائم مقام ستاد استقبال از بهار شهرداری مشهد با بیان اینکه فعالیت‌های نوروزی امسال بسیار متفاوت خواهد بود گفت: نظرسنجی‌های انجام گرفته در رابطه با استقبال از بهار 94 نشان از رضایت 68 درصدی مجاوران و 80 درصدی زائران می‌دهد.
وی با اشاره به اعتبارات طرح استقبال از بهار عنوان کرد: برای تامین نهال‌های گل و گیاه، رفع نواقص شهر، آماده‌سازی کمپ‌ها و سایر فعالیت های مورد نیاز تاکنون 13 میلیارد تومان هزینه شده است.
کاظمی عنوان کرد: برخورد با متکدیان یکی از مهمترین برنامه‌های ما در طول 15 روز ابتدایی بهار است و در این زمینه تصمیم گرفته‌ایم تا متکدیان جمع‌آوری شده را تا پایان روز 15 فروردین ماه حفظ و نگهداری کنیم.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه تلاش‌ها برای تامین پارکینگ در اطراف حرم مطهر رضوی همچنان پابرجاست گفت: در حال حاضر 17 هزار و 300 جای پارک در اطراف و خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی وجود دارد.
قائم مقام ستاد استقبال از بهار شهرداری مشهد در پاسخ به این سوال که عیدی شما و پاکبانان چه مقدار با یکدیگر فاصله دارد؟ گفت: عیدی پرداخت شده به بنده همانند تمامی کارکنان دولت بوده اما عیدی کارگران خدمات شهری به سبب زیر پوشش بودن بیمه تامین اجتماعی حدود یک‌میلیون و 500 هزار تومان بوده است.
وی افزود: خوشبختانه در کنار پرداخت عیدی پرداخت شده به کارکنان خدمات شهری مصوبه شورای شهر در رابطه با پرداخت پاداش به نیروهای شب‌کار را عملی کرده و پاداش شش ماه ابتدایی سال را به حساب تمامی کارکنان شبکار واریز کردیم.
کاظمی در پاسخ به این سوال که آیا فضایی را برای برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال فراهم کرده‌اید گفت: شهرداری هیچ فضا و مکانی را برای برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال فراهم نکرده اما در بحث پیشگیری از حادثه با تدبیر صورت گرفته تمامی ایستگاه‌های آتش نشانی سطح شهر در این روز آماده باش هستند.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه قطعاً حضور زائران نسبت به سال گذشته رشد خوبی دارد گفت: در حال حاضر در مکان های اسکان شهر برای 65 هزار نفر محل اسکان فراهم شده است. کمپ غدیر با 4 هزار چادر و نمایشگاه بین المللی با 2 هزار چادر ظرفیت از مهمترین مکان‌های اسکان در ایام نوروز هستند.
قائم مقام ستاد استقبال از بهار شهرداری مشهد با اشاره به المان‌های گل شهری بیان داشت: در ایام نوروز 508 المان گل در سطح شهر اکران می شوند که 283 مورد آن با طراحی جدید هستند.
کاظمی ادامه داد: کاشت 10 میلیون شاخه گل در قالب 10 هزار و 179 باکس گل، 508 المان گل و کاشت گل لاله در مساحتی به میزان 3 هزار و 962 متر مربع انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.