قدس آنلاین - ایلام: فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: با وجود تفرجگاه های زیبا در شهرستان سیروان، گشت کوهستان انتظامی این شهرستان در ایام نوروز راه اندازی می شود.

راه اندازی گشت کوهستان در سیروان

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سرهنگ ابوالقاسم ایمانپور با بیان اینکه شهرستان سیروان تفرجگاه های متعدد و زیبایی دارد و در ایام نوروز مهمانان متعددی از اقصی نقاط کشور به این شهرستان مراجعه می کنند، اظهارداشت: پليس براي حفظ آرامش و امنيت مهمانان نوروزي تدارک لازم را دیده است.

وی با اشاره به اینکه ايستگاههاي نوروزي در مناطقي که داراي خلاء انتظامي هستند، مستقر خواهد شد، افزود: در اين ايستگاهها مأموران انتظامی شهرستان علاوه بر پوشش انتظامي و امنيتي تفرجگاهها و اماکن زيارتي، وظيفه راهنمايي و هدايت مهمانان و مسافران نوروزي را نيز بر عهده دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان به تفرجگاه های زیبای طبیعی و تاریخی این شهرستان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: شهرستان سيروان با وجود مناطق گردشگري متعدد هر ساله ميزبان عده زيادي از مردم استان و ساير استان ها مي باشد که اين موضوع وظيفه نيروي انتظامي را در تأمين نظم و امنيت سنگين تر کرده و به همین خاطر گشت کوهستان در اين شهرستان راه اندازی می شود.

سرهنگ ابوالقاسم ایمانپور رعایت ایمنی و قوانین و مقررات رانندگی را لازمه سپری کردن ایام خوش نوروزی دانست و تأکید کرد: خانواده ها در ايام پاياني سال و تعطيلات نوروز ضمن اجتناب از عجله و شتاب در رانندگي به موضوع پيشگيري اهميت داده و منازل خود را با امکانات ايمني مناسب تجهيز نمايند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.