قدس آنلاین- تبریز: استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از یکی از انبارهای ذخیره و توزیع میوه شب عید در تبریز، در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: هیچ مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز مردم در ایام نوروز نداریم.

 مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز مردم در ایام عید نداریم/ میوه قاچاق وارد استان نشده است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اسماعیل جبارزاده افزود: بر اساس تدابیر اتخاذ شده توسط سازمان جهاد کشاورزی استان، میوه مورد نیاز مردم استان در ایام عید، تامین شده و هیچ نگرانی در این خصوص نداریم.

وی خاطرنشان کرد: سایر اقلام مورد نیاز مردم از جمله مواد پروتئینی و مرغ و تخم‌مرغ نیز به وفور در بازار موجود است و مردم مشکلی در این خصوص نخواهند داشت.
استاندار آذربایجان شرقی در خصوص کیفیت میوه شب عید توزیع شده در استان نیز گفت: امسال کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی هم در زمان خرید میوه مورد نیاز استان و هم در زمان توزیع نظارت کافی بر کیفیت میوه‌ها داشته‌اند و میوه‌هایی که به دست مردم می‌رسد کاملا باکیفیت و دستچین شده است.
جبارزاده اضافه کرد: از نظر قیمت نیز نظارت لازم در بازار اعمال می‌شود و مطمئنا با بازرسی‌های صورت گرفته اجازه نمی‌دهیم مردم دچار ضرر و زیان شوند.
 استاندار آذربایجان شرقی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص وضعیت قاچاق میوه در استان، گفت: آذربایجان شرقی در همسایگی مرزهای قاچاق میوه قرار ندارد و تاکنون نیز گزارشی مبنی بر ورود میوه قاچاق و یا حمل محموله‌های کلان میوه به استان دریافت نکرده‌ایم.
وی افزود: با این حال نظارت کافی بر مبادی ورودی استان انجام می‌شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی در این خصوص، به شدت با آن برخورد خواهیم کرد.
جبارزاده در عین حال گفت: البته برخی میوه‌های گرمسیری در بازار استان عرضه می‌شود که از مبادی رسمی و به صورت قانونی وارد شده است و مردم نباید آنها را میوه‌های قاچاق محسوب کنند.
استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید که با همراهی مهری، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان انجام شد، در جریان وضعیت ذخیره‌سازی و نحوه توزیع میوه شب عید قرار قرار گرفت.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.