معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از امداد رسانی ۵۵ امدادگر و نجاتگر این مجموعه به ۱۷۰ حادثه‌دیده ۱۱ حادثه سیل و آبگرفتگی و برف وکولاک استان در روز طبیعت خبر داد.

امداد رسانی به ۱۷۰ حادثه‌دیده ۱۱ حادثه خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، اسماعیل بهمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: همزمان با روز طبیعت در حوزه معاونت امداد و نجات شاهد وقوع 9 حادثه سیل و آبگرفتگی  2 حادثه برف و کولاک در خراسان رضوی بودیم.
وی با اشاره به مکان‌های این حوادث، افزود: 9 حادثه سیل و آبگرفتگی در مشهد (2 مورد)، تربت حیدریه، سبزوار، تایباد، سرخس، رشتخوار، خواف و چناران و دو حادثه برف و کولاک هم در مشهد و قوچان به وقوع پیوسته بود.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی  با اشاره به امداد رسانی 55 امدادگر و نجاتگر این مجموعه به 170 حادثه‌دیده این حوادث، خاطرنشان کرد: در حوادث سیل آبگرفتگی 43 نیروی عملیاتی امداد رسانی لازم را به 47 حادثه‌دیده این حوادث داشتند؛ همچنین در حوادث برف و کولاک هم 12 نیروی عملیاتی امداد رسانی لازم را به 123 حادثه‌دیده این حوادث داشتند.
بهمن‌آبادی تصریح کرد: خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در محل‌های این حوادث شاهد هیچگونه موردی اعم از فوتی، مصدوم، مصدوم انتقالی و درمان سرپایی نبودیم و تمامی حادثه‌دیدگان در سلامت کامل هستند.
وی تأکید کرد: تمامی این حادثه‌دیدگان تنها دچار گرفتاری در سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک شده بودند که نجات یافتند خدمات اسکان به آن‌ها داده شد و بسته‌های غذایی نیز در میان این افراد حادثه‌دیده توزیع شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.