مدیر مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان آستان قدس رضوی از برگزاری گردهمایی بانوان رضوی، «رهپویان سیره فاطمی» با حضور زنان شاغل در آستان قدس رضوی خبر داد.

گردهمایی «رهپویان سیره فاطمی» برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، اسماعیل غلامی افزود: در این گردهمایی که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر برگزار خواهد شد، حجت الاسلام والمسلمین شریعتی تبار به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و به نقش زن در خانواده ، نگاه اسلام به زن و جایگاه زنان در تربیت نسل های آینده اشاره خواهد کرد.
مدیر مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان افزود: این مرکز در نظر دارد بر اساس مصوبه شورای محترم برنامه ریزی آموزش، گردهمایی «رهپویان سیره فاطمی(س)» را در بیست یکم اسفند ماه برگزار کند.
وی ادامه داد: این گردهمایی بر اساس مصوبه شورای محترم برنامه ریزی آموزش و با هدف ترویج فرهنگ فاطمی در بین بانوان شاغل در آستان قدس رضوی که به عنوان بخشی از زنان جامعه اسلامی نقش بارزی را در تربیت نسل آینده بر عهده دارند، برگزار می شود.
گفتنی است؛ این همایش شنبه 21 فروردین ماه در سالن سمینارهای این مرکز واقع در خیابان گوهسنگی 17 ، از ساعت 16:30 تا 18 برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.