به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ محمد کاظم زاده، مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان از برگزاری اجلاس مدیران و معاونین سازمان غذا و داروی کشور طی روزهای هشتم و نهم اردیبهشت در همدان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این همایش، بررسی عملکرد دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و انتخاب دانشگاه‌های برتر کشور در زمینه غذا و دارو است.

اجلاس مدیران سازمان غذا و دارو کشور در همدان برگزار می شود

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: در این سمینار سیاست‌گذاری کلان وزارت بهداشت در خصوص غذا و دارو، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاه‌های غذا و داروی کشور طی دو روز به صورت گروهی و مشورتی مصوب و ابلاغ خواهد شد.
وی با بیان اینکه مهمان ویژه این اجلاس معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی کشور است، گفت: دکتر رسول دیناروند طی دو روز در همدان حضور خواهد داشت.
کاظم‌زاده بازدید از صنایع غذایی و برگزاری جلسه‌ای با صاحبان صنایع غذایی استان را از برنامه‌های معاون وزیر بهداشت دانست و افزود: نشست خبری و مصاحبه تلویزیونی با صدا و سیمای استان از دیگر برنامه‌های ایشان در همدان است.
وی با بیان اینکه مقامات استانی نیز در این اجلاس حضور خواهند داشت، گفت: بنده نیز دبیر برگزاری اجلاس هستم که سعی‌ داریم مراسمی در شأن استان برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.