قدس آنلاین – سبزوار : رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي شهرستان سبزوار گفت: ۱۲۶ واحد مسكن روستايي طي سال گذشته در شهرستانهاي سبزوار، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوي مقاوم سازي شد.

مقاوم سازي ۱۲۶واحد مسكن روستايي در غرب خراسان رضوي

سيد مجيد نجاتي در گفت ‌و گو با خبرنگارقدس آنلاین در سبزوار افزود: براي مقاوم سازي اين واحدهاي مسكوني دو ميليارد و 520 ميليون ريال تسهيلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

وي سقف اين تسهيلات را 150 ميليون ريال با بازپرداخت 15ساله و كارمزد پنج درصد عنوان كرد و یادآورشد : در اين مدت 90 واحد مسكن روستايي در سبزوار، 25 واحد در خوشاب و 11 مسكن روستايي در شهرستان داورزن مقاوم سازي شده است.

وي با بیان اینکه طرح ‌‌هاي توسعه و مقاوم ‌‌سازي خانه‌ ‌هاي روستاييان با هدف احداث مسكن مقاوم و بادوام و جلوگيري از مهاجرت روستاييان انجام مي‌ شود اظهار داشت : از سال 1389 تاكنون يكهزار و 25 مورد تسهيلات قرض الحسنه معادل 13 ميليارد و 70 ميليون ريال به منظور تعمير واحدهاي مسكوني روستايي و احداث حمام به روستائيان شهرستان هاي مزبور پرداخت شده است.

نجاتی ادامه داد: از ابتداي آغاز طرح مقاوم سازي از سال 1384 تاكنون مقاوم سازي 10 هزار و 478 واحد مسكوني روستايي با اعتبار بيش از 812 ميليارد و 847 ميليون ريال در اين شهرستانها آغاز شده و 10 هزار و 167نفر براي دريافت تسهيلات به بانك هاي عامل معرفي شده اند.

رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي سبزوار در عین حال تصریح کرد : طي اين مدت مقاوم سازي شش هزار و 808 واحد مسكوني به پايان رسيده و مورد بهره برداري قرار گرفته است. /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.