معاون شهردار مشهد گفت: در سال جدید از توسعه فضای سبز در اطراف کشف رود حمایت می‌کنیم و قرار است حدود ۱۳ میلیارد اعتبار نیز به آن اختصاص پیدا کند.

توسعه فضای سبز اطراف منطقه کشف‌رود مشهد در دستور کار است

به گزارش قدس آنلاین، خلیل‌الله کاظمی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در برخی مناطق حاشیه شهر مشهد همچون کشف‌رود با سرانه پائین فضای سبز مواجه هستیم که باید افزایش پیدا کند.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: انشعابات غیرمجاز زیادی در منطقه کشف رود وجود دارد و از سوی دیگر طرح کمربند شمالی نیز برای این منطقه مطرح شده ‌که فضای آن در حدود 1900 هکتار است.
کاظمی خاطرنشان کرد:امروز در قیاس با سال‌های قبل فضای سبز اطراف کشف رود پیشرفت ملموسی داشته و مسئولان ورود بسیار خوبی به این حوزه داشته‌اند و طرح کمربند سبز خود شاهد بارزی در این زمینه است.
وی عنوان کرد: امروز شاهد هستیم که فضای سبز حریم کشف رود به حدود 100 هکتار رسیده است و این در سایه همت و مدیریتی جهادی در سال 94 صورت گرفته است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد با بیان اینکه شورای شهر مشهد به دنبال ایجاد تصفیه خانه‌های جدید در اطراف کشف رود است بیان کرد: برای این منظور 14 تصفیه خانه جدید در اطراف کشف رود در نظر گرفته شده است.
کاظمی گفت: همچنین در سال جدید نیز از توسعه فضای سبز در اطراف کشف رود حمایت می‌کنیم و قرار است حدود 13 میلیارد اعتبار نیز به آن اختصاص پیدا کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.