به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ آیت‌الله غیاث‌الدین طه‎محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، که در مراسم روز ارتش سخن می گفت با تأکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دنیا حرف ندارد، خاطرنشان کرد: ارتشی که در اوایل انقلاب عده‌ای به دنبال انحلال آن بوده‌اند امروز ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

ارتش ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی باید مردان و زنان بسیجی داشته باشد، گفت: دفاع از میهن اسلامی بر همگان واجب است و همه موظف به دفاع از این مرز و بوم هستیم.
نماینده ولی‌ فقیه در استان همدان تصریح کرد: هر ملتی که خود را به فناوری روز و تجهیزات نظامی کارآمد و پیشرفته تجهیز نکند دشمن بر آن مسلط می‌شود، بنابراین باید همواره در مسیر اقتدار حرکت کرد.
وی با اعلام اینکه اگر مدافعان حرم در بیرون از مرزها از دین مبین اسلام دفاع نمی‌کردند امروز باید در خانه‌هایمان از خود دفاع می‌کردیم، توجه به این امر را ضروری دانست.
محمدی با اشاره به جنایت‌های دشمنان در طول جنگ تحمیلی یادآور شد: دشمنان جنایت‌های بسیاری را علیه ایران روا داشتند که نیروهای مسلح با تمام قوا در مقابل آنها ایستادگی کرده و مدافع حقوق مردم بودند.
وی با بیان اینکه همیشه باید قدردان نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج باشیم، افزود: اینان بودند که در مقابل دشمنان مقاومت کردند و امروز نیز در تأمین امنیت کشور نقش بسزایی دارند.
امام‌ جمعه همدان با اشاره به ظلم بی‌حد و حصر استکبار به ویژه آمریکا و اسرائیل گفت: آل سعود نیز به عنوان دست‌نشانده این دو شیطان، امروز ظلم‌ بسیاری به  مسلمانان می‎کند.
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح با کسانی می‌جنگند که به جان و خاک مسلمانان تعرض کرده‌اند، این موضوع را یک افتخار بزرگ در دفاع از مظلومان دانست.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.