معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با اختیارات پائین مدیران استانی نباید انتظار رشد و پیشرفت چشمگیر را داشت و باید این قدرت افزون شود.

رشد و پیشرفت چشمگیر با افزایش اختیارات مدیران استانی محقق می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد مهدی مروج الشریعه ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی که در سالن همایش‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: امسال مقام معظم رهبری از همه کارگزاران نظام به طور جد خواستار تحقق اقتصاد مقاومتی در عرصه اقدام و عمل شدند.
وی افزود: راه نجات اقتصاد کشور این است که به توان داخلی و دانش داخلی اعتماد کنیم و در این مسیر همگان با تمام وجود در میدان عمل حاضر باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هفت سال شعار اقتصادی را برگزدیدند و امسال نیز به اقدام و عمل در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره فرمودند و باید این خواسته به حق معظم له را محقق کنیم.
مروج الشریعه تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی در شرایطی که هماهنگی و انسجام جامعه را طلب می‌کند در راستای سیاست‌های سرمایه‌گذاری هم باید وزارت امور اقتصادی و دارایی پیشگام باشد و با اختیارات پائین مدیران استانی نباید انتظار رشد و پیشرفت چشمگیر را داشت و باید این قدرت افزون شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.