قدس آنلاین- تبریز: دومین ایستگاه مدرن اتوبوس شهری در راستای نوسازی تاسیسات حمل ونقل در افق ۲۰۱۸ تبریز پایتخت گردشگری حلال کشورهای اسلامی به بهره برداری رسید.

دومین ایستگاه مدرن اتوبوس در تبریز به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، بهره برداری از ایستگاه مدرن جانبازان،  دومین ایستگاه اتوبوس مدرن تبریز باحضور مدیرعامل؛ معاونین ؛مدیران و شهروندان تبریزی در حالی آغاز شد که اولین ایستگاه مدرن اتوبوس در چهارراه هفده شهریور احداث شده بود.

رویکرد شرکت واحد اتوبوسرانی  تبریز در احداث ایستگاههای جدید با توجه به وضعیت اقلیمی تبریز و جغرافیای محل به استفاده از مدلی خوب و کارآمد می باشد که در این راستا ایستگاههای جدید با شرایط بخصوص احداث می شود.

این ایستگاهها با استفاده از نور پردازی زیبا و استفاده از آیتم های جدید با بهره گیری از  توان علمی طراحان صنعتی طراحی شده اند که تحولی در نوع ایستگاه های کلانشهر تبریز در سال ۹۵ ایجاد خواهند کرد.

با توجه به اینکه تبریز در سال ۲۰۱۸ بعنوان پایتخت گردشکری کشور های اسلامی  انتخاب شده است اهمیت بازنگری به ایستگاههای اتوبوس به عنوان یکی از المان های شهری الزامی بوده شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز تلاش دارد موضوع زیبایی، خلاقیت و هنر را در ساخت ایستگاه‌های اتوبوس به کار برده و با ساخت ایستگاه‌های اتوبوس چشم نوازو نمایی زیبا به چهره شهر بخشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.