قدس آنلاین- تبریز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی از کشف بیش از ۳۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری دو توزیع کننده مواد مخدر در تبریز خبر داد.

کشف ۳۱ کیلوگرم تریاک از خودروی سواری هیوندا آزرا در تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، قاسم دهقانی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی اکیپ عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان (تبریز) برای اقدامات پلیسی صورت گرفته یک دستگاه خودروی سواری هیوندا آزرا را متوقف و ضمن دستگیری دو نفر از تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر مقدار بیش از 31 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

 دهقانی گفت: پس از بررسی و مشکوک شدن به خودرو هیوندای آزرا راننده خودرو پس از اطلاع از متوقف کردن خودرو توسط ماموران، با استفاده از فرصت بدست آمده متواری که با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی خودروی فوق متوقف، راننده دستگیر که در بازرسی خودرو مقدار 31 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و 41 گرم سوخته تریاک و در بازرسی بدنی مقدار 14گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه متهم برای ادامه تحقیقات به مرجع قضایی معرفی شد، افزود: از عموم مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار و اطلاعات خود در رابطه به خرید و فروش مواد مخدر در سطح شهر را با شماره تلفن‌های 110 و 2184214 به پلیس گزارش دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.