منتخب مجلس دهم گفت: اتفاقاتی اکثریت اصلاح‌طلبان در مجلس دهم را تضعیف کرد.

اتفاقاتی، اکثریت اصلاح‌طلبان در مجلس دهم را تضعیف کرد

محمدعلی وکیلی، منتخب مجلس دهم  در خصوص انتخاب ریاست مجلس دهم اظهار داشت: عارف و لاریجانی هر کدام محاسن و تجاربی در حوزه‌های مختلف مدیریتی و فرهنگی دارند.

وی در ادامه افزود: از آنجا که کارنامه 8 ساله لاریجانی امضا شده اما هنوز برای عارف این کارنامه امضا نشده است.

منتخب مجلس دهم با اشاره به اینکه ریاست مجلس کار آسانی نیست، ادامه داد: ریاست مجلس جایگاه تعاملی خاص خود را می‌خواهد و رئیس مجلس باید بر 290 نماینده ریاست کند، همچنین توان تعامل گسترده و قدرت ارتباط گیری بالا می‌خواهد.

وی  در ادامه گفت: ظرافت‌های کاری مجلس حساسیت جایگاه  این نهاد را بالا برده است و نمی‌توان پیش بینی کرد کدام یک موفق می‌شوند.

منتخب لیست امید بیان کرد: اکثریت مجلس دهم متشکل از ائتلاف اصلاح‌طلبان بود اما طی روزهای اخیر متاسفانه اتفاقاتی افتاد که این اکثریت تضعیف و دو قطبی مجلس تقویت شده است.

وکیلی با اشاره به شعار انتخاباتی خود تحت عنوان امید، آرامش و رونق اقتصادی گفت: نمایندگان مجلس دهم برای تحقق برنامه‌های انتخاباتی خود، تلاش خواهند کرد. 

وی با تاکید بر اینکه حل مسائل اقتصادی در اولویت کاری منتخبان مجلس دهم است، گفت: ارائه راهکار در حوزه مسائل اقتصادی ممکن است، تفاوت داشته باشد و هر یک از نمایندگان شیوه خاصی را در ارتباط با این مهم در نظر بگیرند. منتخبین باید بر حل مشکلات اساسی مردم تلاش کنند، همچنین از مسائل حاشیه ای و تقابل‌های کاذب دوری کنند. 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.