عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شخصیت‌های انقلابی به دنبال انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی هستند و نمی‌گذارند این دو از هم تهی شوند.

انقلابی هزینه می‌دهد اما غیرانقلابی هزینه می‌کند/ ترور شخصیت‌های انقلابی به خاطر ترس از منطق آنهاست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، سعید جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی، که برای شرکت در نخستین سالگرد شهید عرصه روشنگری؛ حاج مهدی مطلبی به مدرسه معصومیه قم رفته بود، گفت: با انقلاب دوگانه ی انقلابی و غیر انقلابی شکل گرفت و غیر انقلابی ها از هر چه رنگ و پسوند انقلاب داشته باشد هراس دارند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: در برابر امیدواری انقلابیون نسبت به آینده، غیر انقلابیها پشیمانی از انقلاب و یاس به آینده را القا میکنند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال انتقام از ملتی هستند که انقلاب اسلامی را انتخاب کردند، تصریح کرد: غیر انقلابی میخواهد ملتی را از انقلاب پشیمان کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: در برابر اندیشه انقلابی که به استقلال یک ملت می اندیشد، غیر انقلابی خواهان استبداد است.

جلیلی با بیان اینکه غیر انقلابی به دنبال تردید و فتنه انگیری است، افزود: انقلابی به دنبال از خودگذشتگی، روشنگری، غبارزدایی و تبیین اسلام ناب محمدی است و غیر انقلابی به دنبال تحریف اسلام و ترویج اسلامهای بدلی است.

عضو شورای راهبردی خارجی با بیان اینکه غیر انقلابی به دنبال تهی کردن اسلام از انقلاب و انقلاب از اسلام است، تاکید کرد: انقلابی به دنبال انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی است.

جلیلی در بخش دیگری از سخنان خود در توصیف انقلابی ها گفت: انقلابی ها کسانی هستند که کار متقن و محکم انجام میدهند.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی کشورمان شهید چمران، شهید احمدی روشن و شهید مطلبی را مصادیق انقلابی ذکر کرد و گفت: تفاوت انقلابی با غیر انقلابی آنجاست که انقلابی هزینه میدهد اما غیر انقلابی هزینه میکند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ترور شخصیت های انقلابی در اول انقلاب و ترور شخصیت انقلابیها در امروز، به خاطر ترس دشمن از منطق، کارآمدی و نفوذ آنهاست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.