کمپانی الکترونیک آرتز روز گذشته اعلام کرد که تیمی با هدف تحقیق در زمینه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و نیز یادگیری عمیق ماشینی تشکیل داده است. این تیم که Frostbite Labs نام گرفته، قرار است به دنبال راه هایی برای گسترش تکنولوژی فعلی در زمینه های مذکور باشد.

الکترونیک آرتز به تحقیق در حوزه واقعیت مجازی و یادگیری عمیق ماشینی می پردازد

کمپانی الکترونیک آرتز روز گذشته اعلام کرد که تیمی با هدف تحقیق در زمینه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و نیز یادگیری عمیق ماشینی تشکیل داده است. این تیم که Frostbite Labs نام گرفته، قرار است به دنبال راه هایی برای گسترش تکنولوژی فعلی در زمینه های مذکور باشد.

نایب رییس اجرایی این کمپانی، پاتریک سادرلاند اخیرا طی تماسی با سرمایه گذاران شرکت، به صحبت درباره مسائلی پرداخته که می تواند ذهنیت ما درباره اهداف آتی الکترونیک آرتز را روشن تر سازد. وی می گوید که تیم Frostbite Labs از 30-40 نفر متخصص در زمینه های مختلف تشکیل شده که گرد هم آمده اند تا به تحقیق روی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بپردازند. سادرلاند اعضای این تیم را افرادی بااستعداد می خواند که روی مسائل بلندمدت کار خواهند کرد؛ مسائلی که می تواند شکل صنعت بازی در سال های پیش رو را به کلی دگرگون سازد.

سادرلاند می گوید که یکی از اهداف مهمی که تیم Frostbite Lab به دنبال آن است، تولید انسان های واقع گرایانه در محیط واقعیت مجازی است. الکترونیک آرتز همچنین در حال تحقیق روی یادگیری عمیق ماشینی و شبکه عصبی است که می تواند به تولید محتویات به کمک هوش مصنوعی منجر شود. در این صورت، به جای آنکه طراحان وقت زیادی را به ساخت چرخه های روز و شب و آب و هوای مختلف اختصاص دهند، می توانند از طریق ادیتور موتور Frostbite و به کمک هوش مصنوعی، همین محتویات را در زمانی کمتر و با کیفیتی بهتر تولید نمایند.

این ناشر آمریکایی همچنین عقیده دارد که دو حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، در سالهای آتی به جزئی جداناپذیر از زندگی مردم امروزی تبدیل خواهند شد و باید به دنبال راه هایی برای ارتقای کیفیت آن ها بود. برای آن دسته از خوانندگانی که اطلاعات کافی از این دو حوزه ندارند باید گفت که واقعیت افزوده از آن جهت با واقعیت مجازی تفاوت دارد که در آن به جای قرارگیری مخاطب در جهانی کاملا مجازی، لایه هایی دیجیتالی روی اشیای محیط واقعی و پیرامون کاربر به نمایش در می آید. در نهایت باید صبر کرد و دید که الکترونیک آرتز با این اهداف طولانی مدت خود به چه دستآوردهایی خواهد رسید.

منبع: تک شات

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.