چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ساخت، طراحی، مهندسی و تجهیز هتل، رستوران و کافی شاپ ساعت ۱۷ عصرامروز چهارشنبه پنجم خرداد ماه در محل دائمي نمايشگاه بين المللي مشهد افتتاح خواهد شد.

حضور ميراث فرهنگي خراسان رضوي در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ساخت، طراحی، مهندسی و تجهیز هتل
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، اين نمايشگاه با هدف آشنایی و معرفی داشته ها، امکانات و ظرفیت های کشور در دو حوزه گردشگری و هتل داری برگزار مي شود.
در اين نمايشگاه اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان مشهد به نمايندگي از اين اداره كل با برپايي غرفه در سالن فردوسي حضور دارد.
اين نمايشگاه تا هشتم خرداد ماه ادامه دارد و علاقه مندان مي توانند براي بازديد از اين نمايشگاه از ساعت 17 الي 22 به نمايشگاه بين المللي مشهد مراجعه كنند.
شناسایی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این دو حوزه ، ترغیب و تشویق افراد، شرکتها و موسسات به ورود و فعالیت در این دو بخش و وادار نمودن سازمانهای دولتی متولی گردشگری و هتل داری به حمایت و مساعدت از دست اندرکاران صنعت مذکور،   ایجاد ز مینه های مناسب بمنظور بهره گیری از ظرفیت های هتل داری ،گردشگری و ایجاد اشتغال در کشور که ناشی از فعل و انفعالات گردشگری است و بهره مندی از سطح بسیار بالای در آمدزایی این صنعت و ... از مهمترين اهدفا برگزاري اين نمايشگاه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.