عضو مجلس خبرگان رهبری بر تلاش خبرگان برای بصیرت‌افزایی و افشای ماهیت جریان‌های مسموم و تطهیرکننده تمدن غرب تاکید کرد.

وظیفه مجلس خبرگان افشای ماهیت تطهیر کننده تمدن غرب است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی نماینده مردم زنجان در دوره پنجم خبرگان رهبری در نطق خود به وظایف مجلس خبرگان در راستای اقدام و عمل برای تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره و به تشریح ماهیت مجلس خبرگان انقلابی پرداخت.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنرانی خود بر تلاش خبرگان برای بصیرت افزایی و افشای ماهیت جریانهای مسموم وتطهیرکننده تمدن غرب تاکید کرد.

وی هیأت‌ رئیسه را حاکی از شکل گیری خبرگان انقلابی و تلاش‌گر در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری دانست و افزود: خبرگان ملت نباید اجازه دهند که در این جهاد کبیر، سخنان فرمانده جهاد بصورت علنی در تریبون های عمومی و توسط برخی از مسئولان مورد مخالفت قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام دولابی ادامه داد: مناقشه در این موضع آن هم در فاصله اندکی با مغالطه‌گری بعداز اعلام نظر ایشان، نشانه صداقت مخالفان و آزادی بیان قلمداد می‌شود در واقع همراهی با دشمن در جهت تضعیف فرمانده جهاد کبیر است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان تصریح کرد: جهاد علمی برای تبیین فقهی و فکری نظام جمهوری اسلامی و بصیرت افزایی است و رسالت خبرگان در این زمینه بسیار سنگین است؛ خبرگان می‌توانند با درخواست مجدانه از مراجع معظم تقلید و نظریه پردازان حوزه‌های علمیه برای پرداختن به این عرصه‌ها دعوت کنند.

وی خاطرنشان کرد: رسالت سنگین دیگری که برعهده نمایندگان محترم خبرگان است تلاش برای بصیرت افزایی بطور عام و رسوا کردن چهره منحوس غرب بطور خاص است، تلاش برای افشای ماهیت جریان‌های وابسته به غرب در همین راستاست.

حجت‌الاسلام دولابی افزود: خبرگان انقلابی ضمن ایفای نقش و تلاش پیگیر در جهت تاثیر‌گذاری بر جامعه لازم است مطالبه‌گری از دستگاه‌های گوناگون نظام اسلامی جهت حراست و پاسداری از هویت اسلامی را در دستور کار خود قرار دهد و اجرایی شدن قانون تشکیل ستاد امربه معروف و نهی از منکر که مورد توجه برخی از خبرگان قرار دارد از همین قبیل است.

وی در پایان تاکید کرد: خبرگان انقلابی خبرگان ولایی فعال در عرصه علمی و تبیین فقهی و فکری نظام جمهوری اسلامی فعال در عرصه بصیرت افزایی و مطالبه گر و تاثیر گذار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.