پس از انتشار شایعات متعدد در مورد آخرین پرچمدار شرکت وان پلاس، تعداد زیادی تصویر جدید از این گوشی هوشمند کشف شده است.

وان پلاس ۳ این بار در تصاویر جدید خودنمایی می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، اکنون پس از انتشار شایعات متعدد در مورد آخرین پرچمدار شرکت وان پلاس، تعداد زیادی تصویر جدید از این گوشی هوشمند کشف شده است. 

وان پلاس 3 به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی امولد با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل مجهز است. پردازنده اسنپدراگون 820 این گوشی به همراه چهار هسته 2.15 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 تمامی نیازهای پردازشی دستگاه را تامین خواهد کرد. کاربران می توانند از بین مدل های مجهز به رم 4 و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 32، 64 و 128 گیگابایتی انتخاب کنند. یک دوربین 16 مگاپیکسلی نیز در قاب پشتی وان پلاس 3 جای گرفته و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسلی خواهد بود. اسکنر اثر انگشت این گوشی در داخل دکمه هوم تعبیه شده و پورت USB نوع C نیز در پایین بدنه به چشم می خورد. وظیفه تامین انرژی وان پلاس 3 بر عهده باتری 3450 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و اندروید 6.0.1 مارشمالو به صورت پیش فرض روی این گوشی نصب شده است.

آخرین شایعات در مورد قیمت این محصول برای مدل 4 گیگابایتی به همراه 32 گیگابایتی حافظه داخلی، 305 دلار بوده است و اگر این قیمت گذاری واقعی باشد، وان پلاس 3 به یکی از مقرون به صرفه ترین پرچمداران بازار تبدیل خواهد شد.

وان پلاس قصد دارد مراسم رونمایی از آخرین پرچمدار خود را در 14 ژوئن(25 خرداد) و راس ساعت 12:30 به وقت چین برگزار کند. این شرکت برای رونمایی گوشی جدیدش از واقعیت مجازی استفاده خواهد کرد و برای اولین بار در تاریخ، تماشاگران قادر خواهند بود به فروشگاه واقعیت مجازی رفته و این محصول را از همین طریق خریداری کنند. فروش اولیه در داخل هدست واقعیت مجازی Loop و از ساعت 12:30 الی 3 بعد از ظهر به وقت محلی اتفاق خواهد افتاد و بعد از ساعت 3، این گوشی از وب سایت رسمی وان پلاس قابل خریداریست.

 

 

وان پلاس 3

 

 

وان پلاس 3

 

 

وان پلاس 3

 

 

وان پلاس 3

 

 

وان پلاس 3

 

 

وان پلاس 3

 

 

وان پلاس 3

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • <a href="http://pingshop.ir">کاهش پینگ</a> IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
    0 0
    ویژگی های وان پلاس جدید خیلی از کاربران این گوشی را می تواند راضی تر نماید و افزایش فروش را می تواند منجر گردد.