قدس آنلاین: مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ذخایر خونی استان رو به کاهش است، از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) درخواست داریم تا با حضور در پایگاه‌ها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

ذخایر خونی خراسان رضوی رو به کاهش است

حمیدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، ضمن تبریک فرا رسیدن 25 خرداد روز جهانی اهداکنندگان خون گفت: در حال حاضر ذخایر خونی خراسان رضوی رو به کاهش است، از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) درخواست داریم تا با حضور در پایگاه‌ها و اهدای خون خود به یاری بیماران نیازمند بشتابند.
ویبا اشاره به کاهش مراجعه مردم به پایگاه‌ها بدلیل گرما و ماه مبارک رمضان، افزود: در حال حاضر ذخایر خونی موجود سیر نزولی یافته که با ادامه این روند در روزهای آتی، پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش مواجه خواهد شد.
مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی با تاکید بر اینکه با اهدای خون زندگی را به اشتراک بگذاریم  و روزه‌داری با اهدای خون منافات ندارد، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های اهدای خون مشهد مقدس هرشب پس از افطار از ساعت ۲۱ تا یک بامداد روز بعد آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.
اسلامی بیان کرد: از کلیه واجدین شرایط اهدای خون، نیاز به همه گروه‌های خونی تاکید شده و با پوزش از داوطلبانی که بدلیل کمبود امکانات پایگاه‌ها ممکن است مدتی را در انتظار بمانند، درخواست داریم با به همراه داشتن اصل کارت ملی خویش این سازمان را در انجام فعالیت‌های خود یاری رسانند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.