محمدی با تاکید بر اینکه فضای معنوی مصلی شرایط بهتری را برای برگزاری نمایشگاه قرآن فراهم می کند گفت: امسال موسسات قرآنی ناشر در بخش فروشگاهی این نمایشگاه نیز فعالیت می کنند.

 حضور موسسات قرآنی ناشر در بخش فروشگاهی نمایشگاه قرآن/ فضای معنوی مصلی شرایط بهتری را برای برگزاری نمایشگاه فراهم کرده است
به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان ، حمید محمدی مدیر عامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور گفت: طی دو سال اخیری که نمایشگاه در مکان دیگری غیر از مصلی برگزاری شد متاسفانه مشکلات زیادی ایجاد شد که می توان به مشکلات سخت افزاری تا بحث های پارکینگ و ایاب و ذهاب اشاره کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه مشکلات محتوایی و مسائل مختلف دیگری که در این زمینه وجود داشت باعث تضعیف نمایشگاه شد اما امسال با خواهش نهادهای قرآنی و معاونت قرآن و عترت نمایشگاه قرآن به مصلی امام خمینی(ره) بازگشت.

محمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه مصلی از فضایی معنوی و روحانی برخوردار است و همچنین اینکه علاوه بر چنین فضایی از امکانات مناسبی همچون بحث دسترسی و پارکینگ دارا است، به طور یقین شرایط بهتری برای برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در این مکان وجود دارد.

مدیر عامل اتحادیه تشکل های قرآن وعترت کشور همچنین گفت: امسال با توجه به تغییر مکان برگزاری نمایشگاه قرآن موسسات بسیاری برای حضور در این نمایشگاه استقبال کردند و با توجه به تعاملی که با آن ها داشتیم امیدواریم در راستای افزایش بحث مربوط به کیفیت نمایشگاه به ویژه کیفیت بخش مربوط به نهادها و موسسات امسال وضعیت خوبی را شاهد باشیم.

وی خاطر نشان کرد: بیشتر موسساتی که درحوزه انتشارات فعالیت می کنند امسال در بخش فروشگاهی نمایشگاه قرآن حضور دارند و بیشتر موسسات تحت نظر ما نیز از انتشارات برخوردار هستند و امیدواریم در بخش فروشگاهی نیز موفقیت هایی به دست آورند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.