قدس آنلاین - یزد : مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد از برگزاري سلسله جلسات سبك زندگي اسلامي در ماه مبارك رمضان خبر داد.

برگزاري سلسله جلسات سبك زندگي اسلامي در ماه رمضان

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمدرضا دشتي اظهار داشت: سلسله جلسات سبک زندگی اسلامی به مناسبت ماه مبارك رمضان با حضور اساتید برجسته كشور برگزار مي‌شود.

وي افزود: اين نشست‌ها از 15 ماه مبارك رمضان آغاز شده و به مدت 10 روز تا 25 رمضان مصادف با 10 تيرماه ادامه مي‌يابد.

دشتي تصریح کرد: علاقمندان به شركت در اين جلسات مي‌توانند در سه زمان در نظر گرفته شده شامل صبح‌ها، بعدازظهرها و شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء، در مكان‌هاي در نظر گرفته شده حضور يابند.

وي خاطرنشان ساخت : در اين نشست‌ها موضوع‌هايي نظير كنترل خشم، رضايتمندي از زندگي، مديريت زمان، مهارت همسرداري، آموزش‌هاي قبل از ازدواج، مديريت استرس، اعتماد به نفس، تربيت فرزند، رابطه دختر و پسر و .... مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

دشتي افزود: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، پيش‌بيني مي‌شود در مدت 10 روز، 120 نشست در مساجد، حسينيه‌ها و ديگر مكان‌هاي مشخص شده برگزار شود.

وي با بيان اينكه شركت در اين جلسات براي عموم آزاد و رايگان است، گفت : علاقمندان به شرکت در این جلسات می توانند جهت اطلاع از زمان و مکان برگزاري جلسات به سايت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد به نشاني farhang.yazd.ir ياد كانال تلگرامي yazdfarhang@ مراجعه كنند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.