قدس آنلاین - گیلان - مریم غلام پور : به گزارش خبرنگار ما ، بمنظور پیشگیری از حوادث مرتبط با کودکان حاضر در مهد کودک ها کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت پس از هماهنگی با سازمان بهزیستی شهرستان رشت در سال جاری از تعداد ۸۵ مهد کودک تحت نظارت این سازمان بازدید داشتند.

 بازدید ایمنی و آتش نشانی از ۸۵ مهد کودک سطح شهر رشت به پایان رسید

حبیب موحدی مدیر آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی در این باره گفت: با توجه به اینکه کودکان جزء گروههای آسیب پذیر در حوادث به شمار می آیند، بررسی چگونگی وضعیت و شرایط ایمنی اماکن نگهداری و آموزش آنان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و تلاش شد تا در سال جاری همانند سال های گذشته این مهم تحقق یابد.

وی در ادامه اظهار داشت: کارشناسان سازمان در این بازدیدها از وضعیت استفاده از خاموش کننده های دستی، منابع حرارتی، اجرای مناسب سیستم سیم کشی و سیستم اعلام حریق، وضعیت راههای خروجی از بنا و فرار از حریق، وضعیت انشعابات گاز و غیره.... را مورد بررسی قرار دادند.

موحدی ادامه داد:  نتیجه اعلام مشکلات و نواقص موجود بهمراه ذکر راهکارهای ایمنی برای هر یک از مهدهای کودک به صورت جداگانه تنظیم و به سازمان بهزیستی شهرستان رشت ارسال گردید.

موحدی مدیر آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی از دستور کار قرار داشتن بازدید مهد کودک های تحت نظارت آموزش و پرورش در تابستان سال جاری خبر داد و افزود: امید واریم پس از اعلام نتایج به سازمان بهزیستی این سازمان راهکارهای مناسب را جهت پیاده سازی طرحهای ایمنی اتخاذ نموده و مدیران مهد های کودک را ملزم به اجرای ضوابط ایمنی اعلامی از سوی سازمان نماید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.