یک عضو فراکسیون امید گفت:‌ با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بیان کردند که حرف مخالف رهبری جرم نیست و یا مخالفت با فرمایشات ایشان مخالفت با نظام نیست، لازم است همگان به این موضوع توجه کرده و به معنای واقعی اقدام و عمل را نشان دهند.

همگان اقدام و عمل را در پیاده کردن بیانات رهبری نشان دهند

به گزارش قدس آنلاین،سهیلا جلودار زاده در گفت‌وگو با ایسنا اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با تشکل دانشجویی  مبنی بر لزوم داشتن تحمل حرف مخالف گفت: این بیانات نشان می‌دهد که همگان باید به دور از کینه و نفرت و مبتنی بر اخلاق اسلامی به وظایفمان در جامعه بپردازیم اما متاسفانه گاهی کینه و نفرت‌های ذاتی و شخصی باعث می‌شود که افراد نتوانند به درستی مشکلات و مسائل را حل کنند.

وی گفت‌: ماه رمضان فرصت مناسبی است که افراد یکدیگر را ببخشند و با این نگاه کارهای‌شان را انجام دهند که قرار است در مسیر خدا و برای این نظام گام برداریم.

نماینده تهران هم‌چنین گفت: همانطور که رهبری فرمودند حرف مخالف نظرات ایشان جرم نیست و باید افراد تحمل حرف مخالف را داشته باشند به نظر می‌رسد با عنایت به این صحبت‌ها این نکته را نباید فراموش کنیم که امسال سال اقدام و عمل است.

جلودار زاده تاکید کرد که همه باید به این بیانات مقام معظم رهبری توجه کنند و آن را سرلوحه کار قرار دهند چون هر کسی که خودش را درست کند در واقع جامعه را درست کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.