قدس آنلاین: معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل خراسان رضوی گفت: قانون رفع موانع تولید خوب است، اما مشکل عدم پیگیری اجرای آن است و باید در عمل نسبت به این مهم تلاش شود.

اجرای قانون رفع موانع تولید در دستور کار قرار بگیرد

به گزارش قدس آنلاین، سیدامیر مرتضوی در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: رشد حیات و اقتصاد کشور در دست صنعت‌گران است و باید به نیکی با آن‌ها رفتار شود.
وی افزود: حضرت علی(ع) فرمودند صنعت‌گران سربازان رشد اقتصاد جامعه هستند و فعالان اقتصادی و صنعت‌گران درخواست داریم که با طرح و برنامه جلو بیایند تا قدم مثبتی در جهت رفع مشکلات برداشته شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل خراسان رضوی با بیان اینکه در سال 95 بحث حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع به عنوان یک برنامه ویژه مورد تأکید قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس هم نسبت به تعطیلی واحدهای صنعتی پیگیر باشند، زیرا این امر سبب بروز مشکلات زیادی شده است.
مرتضوی تصریح کرد: صدور اجرائیه و تعطیلی مشکلی را حل نمی‌کند، هرچند که قوه قضائیه به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند، اما برنامه‌ریزی بهتر نتیجه‌ای مطلوب‌تر را به‌دنبال دارد.
وی تأکید کرد: قانون رفع موانع تولید خوب است، اما مشکل عدم پیگیری  اجرای آن است و باید در عمل نسبت به این مهم تلاش شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.