یک کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه اولین تروریست عالم را آمریکا دانست که در جریان جنگ جهانی دوم به روی مردم ناکازاکی و هیروشیما بمب اتم انداخت و خاطرنشان کرد: رفتار تروریستی به معنای بهره گیری از زور و خشونت برای پیشبرد سیاست ها است.

 آمریکا اول تروریست عالم است / منطق آمریکایی‌ها بهره گیری از تروریست‌هاست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، حسین شیخ الاسلام کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه طی مصاحبه ای با اشاره به جنایت اخیر افراد گروه تروریستی "نورالدین الزنکی" که مورد حمایت آمریکا هستند، اظهار کرد: منطق حاکم بر غربی ها و بویژه آمریکایی ها در زمینه تروریسم، تقسیم تروریست ها به خوب و بد است؛ اگر تروریست ها اهداف آنان را محقق کنند، تروریست خوب و اگر در خلاف اهداف آن ها حرکت کنند تروریست بد نامیده می شوند.

وی ادامه داد: این منطق شیطان بزرگ(آمریکا) است که در جهت اغراض سیاسی اش از تروریست ها استفاده ابزاری کند.

شیخ الاسلام، آمریکا و رژیم صهیونیستی را در راس حامیان گروه های تروریستی دانست و تصریح کرد: رژیم سعودی به همراه قطر و ترکیه، اجرا کننده سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی در سطح منطقه برای تضعیف جبهه مقاومت هستند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه با ابراز امیدواری نسبت به تجدیدنظر اردوغان در قبال سیاست های منطقه ای اش با توجه به حوادث اخیر ترکیه، گفت: متاسفانه تاکنون کوتاهی بزرگی از طرف ترکیه انجام گرفته است؛ البته امیدواریم که اردوغان با تجدیدنظر در مواضعش از کشتار بیشتر مسلمانان در سطح منطقه توسط گروه های تروریستی جلوگیری کند.

وی اولین تروریست عالم را آمریکا دانست که در جریان جنگ جهانی دوم به روی مردم ناکازاکی و هیروشیما بمب اتم انداخت و خاطرنشان کرد: رفتار تروریستی به معنای بهره گیری از زور و خشونت برای پیشبرد سیاست ها است؛ رفتار تروریستی آنچیزی است که امروز در خیابان های آمریکا از سوی پلیس سفیدپوست علیه مردم سیاهپوست در جریان است.   

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.