قدس آنلاین/ بیرجند: امام جمعه موقت شهرستان بیرجند با اشاره به انتصابات و جابجایی های اخیر استاندار جدید گفت: سعی شود افرادی که منصوب می شوند انقلابی باشند و مطالبات مردم را نادیده نگیرند.

افرادی که منصوب می شوند انقلابی باشند و مطالبات مردم را نادیده نگیرند

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند ، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی تابعی ظهر امروز در آیین نماز جمعه شهرستان بیرجند با اشاره به بحث انتصابات و جابجایی های اخیر اظهار داشت:هر استانداری که انتخاب می شود حق این را دارد که این امر را انجام دهد اما باید در این راستا با نمایندگان استان هماهنگ باشد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان استان ما معتدل ترین انسان ها هستند، افزود:انتظار ما این است که در این زمینه ها هماهنگی های لازم با نمایندگان و ایمه جمعه استان صورت بگیرد.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه کسانی که می خواهند منصوب شوند باید آدم های انقلابی بوده و آرمان های امام و انقلاب را حفظ کنند، بیان کرد:نباید به بعد سیاسی نگاه کنند، باید تمام مسایل مردم را برطرف کنند.

تابعی تصریح کرد:استان ما تاکنون تنها در دو شاخص توسعه یافته است و ما در دهه هفتاد جا مانده ایم همچنین راه های شهرستان بیرجند به عنوان مرکز استان نباید اینگونه باشد.

وی خاطر نشان کرد:مردم شهرستان بیرجند مطالبات زیادی دارند اما به مطالبات آنان کمتر توجه شده و مردم در برابر این بی توجهی ها خشن نیستند و روحیه صبور خود را حفظ کردند در این راستا باید همه ما دست به دست هم دهیم و در خصوص مشکلات مردم تلاش کنیم.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند یادآور شد:اولین مناسبت هفته روز نبرد امام علی(ع) در جنگ خندق است که یکی از افتخارات این امام بزرگ است و حضرت علی(ع) در این جنگ با برخورد هوشمندانه خود با دشمن بر آنان پیروز شد.

تابعی با اشاره به ۵ مرداد روز اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی اظهارداشت:در عظمت و تأثیر گزاری نماز جمعه همین بس که مورد تهاجمات فیزیکی دشمنان خارجی قرار داشته است و تنها کانونی که  به خوبی توانسته به مطالبات مقام معظم رهبری لبیک بگوید قرار گاه نماز جمعه است.

وی با اشاره به روز کار آفرینی و فنی و حرفه ای افزود:جامعه ای که می خواهد نشاط و کارآفرینی فعالی داشته باشد باید نیروهایی که می خواهند وارد آن شوند کاربلد، دانشمند و آگاه باشند.

امام جمعه شهرستان بیرجند تأکید کرد:باید نسل جوان ما مهارت های لازم را فرا بگیرند تا وقتی وارد بازار کار شدند موفق شوند تا همانگونه که تاکنون در برخی از عرصه ها درخشیده ایم در مسایل ابتدایی جامعه لغزش نداشته باشیم.

تابعی با بیان اینکه دشمن هرکجا که می بیند مسلمانان با عزت زندگی می کنند در آنجا مشکل ایجاد می کند، بیان کرد:دشمنان می خواهند با حرکتی که در عربستان و سایر کشور ها دارند رأس هرمی مسلمانان را بگیرند، ما نمی توانیم نسبت به سرنوشت مسلمانان بی تفاوت باشیم .

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.