معاون متوسطه اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت:روند هدایت تحصیلی و انتخاب رشته از چند ماه پیش آغاز شده و بسیاری از دانش آموزان نیز تا کنون این روند را انجام داده اند.

بررسی اعتراض اولیاء و دانش آموزان در خصوص هدایت تحصیلی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شهرآرا، رمضان نیری بیان کرد:این هدایت تحصیلی بر اساس شاخص های مختلفی انجام می شود و اینگونه نیست که تنها به علاقه دانش اموز اکتفا شود و با این وجود اگر دانش اموزان و اولیاء آنها به روند انتخاب رشته اعتراضی دارند می توانند به همان مدرسه ای که پایگاه هدایت تحصیلی در آن مستقر است مراجعه کرده و اعتراض خود را اعلام نمایند تا مورد برسی قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد:این اعتراض ها با توجه به بضاعت هر مدرس و نواحی آموزش و پرورش در جذب دانش آموزان جمع بندی شده و برای تصمیم گیری نهایی به اداره کل آموزش و پروش ارسال شده و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

 در خصوص تغییر ظرفیت پذیرش در رشته های مختلف تاکید کرد:اینگونه نیست که ما در سال تحصیلی آینده بیشتر دانش آموزان را به هنرستان یا رشته های کارودانش بفرستیم زیرا اصلا این ظرفیت وجود ندارد،بلکه هدف ما این است که هر دانش آموز رشته ای را که مناسب وی است انتخاب کرده و در آن رشته ادامه تحصیل دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.