کاروان «زیر سایه خورشید»در پایان نخشتین روز حضور خود در عراق،به زیارت مرقد شریف میثم تمارنایل شد.

اهدای پرچم آستان حضرت میثم تمار به کاروان زیر سایه خورشید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری طرح «زیر سایه خورشید»؛کاروان فرهنگی _ تبلیغی رضوی،پرچممتبرک بارگاه امام هشتم را به داخل ضریح یار صدیق حضرت علی (ع) بردند ودر ادامه نیز به دیدار تولیت آستان مقدس میثم تمار رفتند.حجت الاسلام و المسلمین «شیخ خلیفه الجوهر»در جمع مبلغان وخدام این کاروان و اعضای تشکل های جوانان رضوی ،با تقدیر از اقدامات فرهنگی و خدمات حمایتی صورت گرفته در چهار چوب طرح زیرسایه خورشید بیان کرد:حضور کاروان فرهنگی _تبلیغی رضوی و پرچم متبرک حرم امام هشتم (ع) ،فرصت مغتنمی است برای بهره مندی معنوی است. وی از علاقه شیعیان این کشور به امام رضا (ع) گفت و تاکید کرد:امروز به واسطه این جنس تعاملات ،شاهد توسعه فرهنگی اسلامی در اقصی نقاط جهان هستیم.

در ادامه ،حجت الاسلام و المسلمین گل زاده،روحانی و مبلغ کاروان اعزامی «زیر سایه خورشید»به کشور عراق،در سخنانی متذکر شد:جلوه شخصیتی حضرت میثم تمار که مطیع و یار وفادار حضرت امیر (ع)بودند،در رویکرد و منش خادمان این آستان نیز بروزداشته است.

وی با تقدیر از پذیرایی تولیت و خدام مزار حضرت میثم تمار،از این کاروان ،بیان کرد:ارادت خالصانه شیعیان عراق به اهل بیت (ع) ،به اثبات رسیده و مصداق میزبانی شایسته ایشان را محرم هر سال شاهدیم.لازم به ذکر است ؛در این دیدار،پرچم آستان حضرت میثم تمار به کاروان فرهنگی _تبلیغی زیر سایه خورشید اهدا شد.

در ادامه نماز مغرب با حضور اعضای این کاروان و تشکل های جوانان رضوی در مشجد کوفه اقامه گردید.توقف بعدی این کاروان ،مزار حضرت مسلم بن عقیل بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.