مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام این خبر که صدور فرم هدایت تحصیلی دانش‌آموزان به پایان رسیده است، گفت: به بیش از ۹۰ درصد اعتراضات دانش‌آموزان درخصوص هدایت تحصیلی پاسخ داده‌ایم.

صدور فرم‌های «هدایت تحصیلی» دانش‌آموزان پایان یافت

به گزارش قدس آنلاین مسعود شکوهی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه صدور فرم‌های هدایت تحصیلی به پایان رسیده و نمونه‌بندهای هدایت تحصیلی برای دانش‌آموزان پایه نهم صادر شده است، گفت: تنها 5 درصد از دانش‌آموزان باقی مانده‌اند که مردودی‌ها هستند و باید شهریورماه امتحان بدهند.

وی افزود: فرم هدایت تحصیلی آن دسته از دانش‌آموزان که شهریورماه امتحان می‌دهند تا پانزدهم آن ماه صادر می‌شود.

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا فرآیند هدایت تحصیلی دانش‌آموزان تمدید شده است؟ گفت: خیر، فرایند صدور فرم‌های هدایت تحصیلی به پایان رسیده است و همانطور که قبلا هم از سوی آموزش و پرورش اعلام شده بود، دانش‌آموزان تا پایان مردادماه فرصت دارند به مدارس مراجعه کرده و ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بیش از 90 درصد درخواست‌ها درخصوص هدایت تحصیلی رسیدگی شده‌اند و به آنها پاسخ داده شده است، اظهار کرد: برخی از دانش‌آموزان توجیه شدند و پذیرفتند که کار درستی انجام شده و برای بخشی دیگر نیز بر حسب امکانات و ظرفیت‌های موجود، تغییر رشته انجام شد و در برخی مناطق اقدام به افزایش کلاس‌ها کردیم که البته هنوز گزارشات به صورت کامل به دست ما نرسیده تا بتوانیم بر تعداد آن اخباری را اعلام کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.