قدس آنلاین- یزد : یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد با تجلیل از برگزیدگان در بخش‌های مختلف جنشواره به کار خود پایان داد.

یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی یزد به کار خود پایان داد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،جایزه ویژه هیئت داوران در این جشنواره به "مهدی مرعشی" فیلم‌ساز جوان یزدی برای ساخت فیلم‌های "سفید برفی" و "آقای داوینچی" اهدا شد.

هیئت داوران بخش مستند جشنواره، فیلم‌های "بی‌بی تولدت مبارک"، "پدر، مادر، علی، رضا و من"، "لیر"، "قارلی داملار"، "اوسیا"، "ده، چهار و نیم، سه و نیم"، "دایره کوچک ما" و "جل" را به عنوان نامزدهای دریافت جوایز معرفی کردند.

در نهایت هیئت داوران جایزه نفر اول بخش مستند جشنواره را شامل تندیس طلا، دیپلم افتخار و ٧٠ میلیون ریال جایزه نقدی به فیلم "پدر، مادر، علی، رضا و من" ساخته ساخته "هانیه یوسفیان" از تهران اهدا کردند.

در این بخش فیلم "اوسیا" ساخته "علیرضا دهقان" و "ده، چهار و نیم، سه و نیم" ساخته "مهدی حیدری" از آمل به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم جشنواره را در بخش مستند از آن خود کردند.

در بخش داستانی جشنواره هم هیئت داوران جایزه نخست این بخش را به فیلم "قمار باز" ساخته "کریم لک‌زاده" دادند، جایزه نفر اول این بخش هم شامل تندیس طلا، دیپلم افتخار و ٧٠ میلیون ریال وجه نقد بود.
 فیلم‌های "هستی" ساخته "کمال پرناک" و "چله" ساخته "داوود خیام" هم به طور مشترک عنوان دوم این جشنواره را کسب کرده و دیپلم و افتخار و ٥٠ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

هیئت داوران بخش داستانی جشنواره فیلم‌های "باد هر وقت که بخواهد می‌وزد" ساخته مریم اسمی‌خانی" و "دیدن" ساخته "امیر سهیل شریفی" را به صورت مشترک به عنوان فیلم‌های سوم جشنواره انتخاب کردند و دیپلم افتخار و مبلغ ٣٠ میلیون ریال به آنها اهدا شد.

"باد هروقت که بخواهد می‌وزد"، "تنازع"، "چله"، "دیدن"، "سفید برفی"، "غمارباز"، "گور مردها" و "هستی" فیلمهای نامزد بهترین فیلم‌های این جشنواره در بخش داستانی بودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.