۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 411630

قدس آنلاین: دو سارق جوان پس از ربودن ۱۳ دستگاه پراید مدل پایین در تربت‌حیدریه دستگیر شدند.

دزدی پراید مدل پایین عشق سارقان بود

به گزارش خبرنگار ما به نقل از فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه حاکی است مأموران دایره تجسس کلانتری 12 این شهر به دنبال دزدیده شدن چند خودروی پراید مدل پایین در شهرک ولیعصر(عج)، رسیدگی به این سرقت‌ها را به طور ویژه آغاز کردند. این در حالی بود که یکی از شهروندان وظیفه شناس گزارش تردد مشکوک دو مرد جوان با خودروهای متفاوت به یک منزل استیجاری طی یک ماه گذشته را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کرد.

مأموران تجسس کلانتری 12 در همین رابطه با کنترل نامحسوس منزل استیجاری مورد نظر پس از اندک زمانی متوجه شدند ساکنان این منزل در سرقت‌های اخیر خودروهای پراید دست دارند. به همین منظور پس از کسب هماهنگی‌های قضایی طی عملیات ضربتی اقدام به دستگیری دو نفر متهم و بازرسی منزل کردند که در نتیجه یک دستگاه پراید و موتورسیکلت به همراه تعداد زیادی لاستیک خودرو، جک، رینگ، کپسول CNG، اره برقی، دستگاه جوش، پخش و بلندگو، گوشی موبایل و دیگر لوازم و ابزارآلات مسروقه کشف شد.

سرهنگ سید ابوالقاسم حیدری مقدم خاطرنشان کرد: این متهمان 30 و 26 ساله که علی اکبر و مهرداد نام دارند، در بازجویی‌ها تاکنون به سرقت 13 خودروی پراید مدل پایین و یک موتورسیکلت از نقاط مختلف شهر تربت‌حیدریه اعتراف کرده و گفته‌اند که قطعات و لوازم مسروقه را به چند نفر از مالخرها فروخته‌اند.

وی با بیان اینکه این سارقان پس از انجام تحقیقات در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند از مردم خواست خودروی خود را به لوازم ایمنی و بازدارنده از سرقت نظیر دزدگیر، قطع کن و سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال و امثال آن مجهز کنند و برای پارک خودرو نیز از پارکینگ محل‌های امن و دارای نور کافی استفاده نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.