گمرک جمهوری اسلامی ایران در میان کشورهای عضو رایلو (RILO) در حوزه کشفیات انواع مواد مخدر روان‌گردان و پیش‌سازهای صنعتی، موفق به کسب رتبه چهارم شد.

 رتبه جهانی گمرک ایران در کشف مواد مخدر و قرص‌های روان‌گردان

به گزارش قدس آنلاين به نقل از خبرآنلاین، براساس آخرين گزارش منتشره دفتر رابط اطلاعات منطقه‌اي آسيا/ اقيانوسيه (RILO A/P)، گمرك ايران بيشترين كشفيات مربوط به مواد مخدر، روان‌گردان و انواع پيش‌سازهاي صنعتي را پس از كشورهاي استراليا، نيوزلند و پاكستان به خود اختصاص داده است.

براساس گزارش منتشره شده در بولتن شماره 40 اين سازمان (فوريه تا آوريل 2016) گمرك ايران از لحاظ ميزان كشفيات انواع مواد مخدر و پيش‌سازهاي آن و مواد روان‌گردان در ميان بيش از 30 كشور عضو در رتبه چهارم قرار گرفته است.

دفتر مركزي رايلو با بيش از 30 عضو در شهر سئول پايتخت كره‌جنوبي مستقر بوده و كشورهاي عضو آخرين گزارش كشفيات خود را در حوزه مبارزه با تخلفات گمركي از طريق شبكه بانك اطلاعاتي (CEN) به اين دفتر ارسال مي‌کنند. رايلو دفتر منطقه‌اي مركز اطلاعات و امنيت سازمان جهاني گمرك به‌شمار مي‌رود.

گمرك جمهوري اسلامي ايران فقط در سال گذشته 290 تن انواع موادمخدر و پيش‌سازهاي آن را كشف كرد و فعاليت‌هاي گمرك ايران در مبارزه با موادمخدر و انواع پيش‌سازهاي سنتي و صنعتي طي ماه‌هاي اخير مورد تحسين و تقدير سازمان جهاني گمرك (WCO) و مركز اطلاعات و امنيت سازمان جهاني گمرك (RAILO) قرار گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.