۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
کد خبر: 415962

قدس آنلاین - کرمان : محموله‌ی ۲۰ تنی کالای قاچاق غیرقابل استفاده، برای نخستین‌بار در ملاء‌عام و با حضور جمعی از مسئولان در کرمان امحا شد.

امهاء ۲۰ تن کالای قاچاق در کرمان

رییس‌کل دادگستری استان کرمان امحای 20 تن کالای قاچاق غیرقابل استفاده در کرمان گفت: جلوگیری از ورود کالای قاچاق، اقدامی مهم و در راستای حمایت از تولیدات داخلی است.

یدالله موحد بیان کرد: ارزش ریالی کالاهای امحاشده‌ی امروز، حدود 3 میلیارد ریال برآورد شده است.
وی افزود: امحای این محموله، در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و طبق قوانین موجود انجام شده است.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان یادآور شد: کالاهای قاچاق امحاشده در کرمان، از جمله کالاهای قاچاق غیرقابل مصرف بودند.
رییس‌کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: 50 تن کالای قاچاق نیز به ارزش 120 میلیارد ریال طی ماه‌های اخیر در شهرستان سیرجان کشف شده که ممکن است پس از تصمیم‌گیری‌های لازم، طی سال‌جاری در کرمان به آتش کشیده شود.
رییس شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان کرمان ضمن تقدیر از پرسنل نیروی انتظامی استان کرمان و سایر دست‌اندرکاران این حوزه به‌دلیل کشف کالای قاچاق تاکید کرد: راه‌کار اصولی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، مبارزه‌ی جدی و قاطع با کالای قاچاق است و امحای محموله‌های کالای قاچاق، نمادی از جدیت دستگاه‌های مربوط در مقابله با استفاده از کالاهای قاچاق است.
رییس شورای قضایی استان با بیان این‌که کالاهای قاچاق امحاشده در کرمان طی چند مرحله کشف شده است، گفت: مواد آشامیدنی، خوراکی و مواد آرایشی بخشی از این کالاهاست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.