تیم ملی فوتبال انگلیس در حالی برابر اسلواکی قرار می گیرد که در کانون توجهات قرار گرفته است.

تیم «سام آلاردایس» در کانون توجهات/ انگلیس پوست اندازی می کند؟

به گزارش قدس آنلاین، رقابتهای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه اروپا یکشنبه شب پی گرفته می شود و در این بین تیم ملی انگلیس در زمین اسلواکی در حالی به میدان می رود که این بار نگاهها به سه شیرها بیش از هر زمان دیگری است.

سام آلاردایس سرمربی مشهور انگلیسی بعد از رقابتهای یورو ۲۰۱۶ جانشین روی هاجسون شده است و اکنون برای نخستین بار قرار است هدایت تیم انگلیس را بر عهده گیرد.

گزارشی که اسکای اسپورتس در این باره منتشر کرده است حکایت از عدم آرامش آلاردایس دارد. وی در گفتگوی خود با خبرنگاران اعتراف کرد کمی عصبانی است ولی با شروع بازی آرامش پیدا خواهد کرد.

تیم ملی انگلیس در رقابتهای یورو ۲۰۱۶ در دور مقدماتی با اسلواکی همگروه بود ولی از پس این تیم بر نیامد و با تساوی بدون گل مقابل آنها شرایط بدی را تجریه کرد. در آن بازی کارشناسان انگلیسی تغییرت مداوم در ترکیب سه شیرها را علت نتیجه کسب شده دانستند و اکنون تفکرات دیگری روی تیم انگلیس وجود خواهد داشت.

بعد از شوکی که در کادر فنی به این تیم وارد شده است انتظارات از تیم انگلیس بالا رفته و نکته جالب اینکه اغلب مربیان نامدار شاغل در لیگ جزیره هم از سرمربیگری سام آلاردایس حمایت کرده اند.

اینکه تصور کنیم وی خیلی زود تغییراتی را در تیمش ایجاد می کند و با حضور بازیکنانی مثل لوک شاو و درینک واتر نخواهد بود. حتی فیکس بازی کردن دله آلی نیز در تردید قرار گرفته است چرا که آلاردایس در مصاحبه های خود حمایت کاملی از وین رونی پا به سن گذاشته در پست شماره ۱۰ داشته است.

البته این مربی هشداری جدی به بازیکنانی مثل جک ویلشر داده که در باشگاههای خود فیکس نبوده اند و تاکید کرده که بازیکنانش باید در باشگاههای خود فیکس بازی کنند در غیر اینصورت جایی در تیم ملی ندارند.

به هر روی تیم ملی انگلیس نخستین بازی خود را با هدایت آلاردایس تجربه می کند و باید دید بعد از جدال با اسلواکی چه واکنش هایی نسبت به تصمیمات سرمربی جدید مطرح خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.