قدس آنلاین: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: مشهد بدون هیچ تردید حرف‌های اساسی برای گفتن در حوزه احداث خطوط قطار شهری دارد.

مشهد در موضوع احداث خطوط قطار شهری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

به گزارش قدس آنلاین، محمد مقدوری در مراسم آغاز حفاری فاز دوم خط 3 قطار شهری مشهد که با حضور مدیران شهری در محل میدان فردوسی برگزار شد، اظهار کرد: مشهد در حوزه حمل‌ونقلی به‌عنوان بزرگ‌ترین کلان‌شهر مذهبی جهان و دومین کلان‌شهر کشور موفق عمل کرده است.

وی افزود: دفتر عمران سازمان ملل متحد در حوزه مدیریت شهری مدیریت‌های حمل‌ونقل، عمران، خدمات شهری، امور مالی و کاهش فقر شهری را موردتوجه قرار داده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه با توسعه و گسترش شهرها موضوع حمل‌ونقل عمومی نیز جایگاه ویژه‌ای پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: در این 5 شاخص موردنظر سازمان ملل متحد باید افتخار کنیم در کلان‌شهر مشهد مقدس بدون هیچ تردید حرف‌های اساسی برای گفتن در حوزه مترو داریم.

مقدوری خاطرنشان کرد: امیدواریم سال آینده بخش قابل‌توجهی از فاز اول خط سه قطار شهری را پیش برده و شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم گفت: همدلی شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری در این دوره منجر به تکمیل خط 2 قطار شهری مشهد شد.

محمدکمال سرویها افزود: دولت در انتشار اوراق مشارکت، تغییر مبانی ترک تشریفات خط 3 نیز نهایت همکاری و تلاش را با شهرداری مشهد داشت که قابل‌تقدیر است.

وی با اشاره به معضل ترافیک و محیط‌زیست در مشهد گفت: در این دوره مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر نگاه ویژه‌ای به احداث خطوط قطار شهری شد و خوشبختانه در این بخش کارنامه قابل قبولی ارائه خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.