نایب‌رئیس اول مجلس گفت: هم‌اکنون به دلیل عدم وجود اطلاعات صحیح از مردم، هدفمندی یارانه‌ها ۳ سال است وقت دولت و مجلس را گرفته و نمی‌توان افرادی که نیازی به یارانه‌ها را ندارند حذف کنیم.

 گلایه پزشکیان از نبود اطلاعات صحیح درباره یارانه‌ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، مسعود پزشکیان در نخستین همایش ملی فناوری اطلاعات سلامت و پنجمین همایش سالانه ارتقای مدیریت اطلاعات سلامت که در تبریز برگزار شد، با اشاره به اهمیت اطلاعات برای مدیریت اظهار داشت: زمانی اطلاعات و فناوری به درد مدیران می‌خورد که مدیر آگاه و توانمند بوده و در میدان عمل قادر به تصمیم‌گیری و مدیریت داده باشد.
 
وی افزود: باید نیروها در فیلد عملیات توانمند بوده و توان استفاده از داده‌ها را داشته باشند تا در زمان پاسخگویی نسبت به ارائه گزارش اقدام کنند.
 
نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت استفاده از تکنولوژی و فناوری، گفت: زمانی که دارای فناوری صحیح باشیم بسیاری از مشکلات جامعه قابل‌حل است و به‌طوری‌که هم‌اکنون به دلیل عدم وجود اطلاعات صحیح از مردم، هدفمندی یارانه‌ها 3 سال است وقت دولت و مجلس را گرفته و نمی‌توان افرادی که نیازی به یارانه‌ها را ندارند حذف کنیم.
 
وی ادامه داد: در صورت ثبت داده خام می‌توان مالیات دریافت کرد و دست دلالان را از جامعه کوتاه کرد و سیستم ما نسبت به داده‌ها اطلاعاتی ندارند و پرداخت‌ها عادلانه انجام نمی‌شود.
 
پزشکیان با بیان اینکه مدیر باید با داده‌ها تصمیم‌گیری کند، خاطرنشان کرد: منابع و ساختار سبب ارائه خدمت صحیح و در جهت استانداردسازی استفاده می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.