قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: 7 مورد عملیات نقشه‌برداری، 4 طرح بهره‌برداری و 3 مورد پایان عملیات اکتشاف به این سازمان ارجاع کار شده است.

ارجاع 8 طرح اکتشاف به نظام مهندسی استان

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان  در نشست بهره‌بردارن، مسئولان فنی و اعضای این سازمان با رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی معدن استان دارای 383 نفر عضو است که از این تعداد 259 نفر دارای مدرک زمین‌شناسی، 97 نفر معدن، 15 نفر نقشه‌برداری، 6 نفر متالورژی استخراجی و 6 نفر از سایر رشته‌ها هستند.

سلیم دانش‌پور با بیان اینکه از این تعداد 92 نفر دارای پروانه اشتغال هستند، افزود: 17 پروانه مربوطه به پی‌جویی و اکتشاف، 68 پروانه مربوط به استخراج، 8 پروانه مربوط به نقشه‌برداری و یک پروانه مربوط به متالورژی استخراجی است.

وی افزود: امسال 8 طرح اکتشاف، 7 مورد عملیات نقشه‌برداری، 4 طرح بهره‌برداری و 3 مورد پایان عملیات اکتشاف به این سازمان ارجاع کار شده است.

دانش‌پور با اشاره به برگزاری 3 دوره آموزشی و ارتقا پایه در استان برای اعضای سازمان و مسئولان فنی گفت: مسئولان فنی معدن در استان ساماندهی شده‌اند به گونه‌ای که اکنون همه معادن فعال استان دارای مسئول فنی هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.