قدس آنلاین: فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با ارتباط و تعامل با سایر دستگاه‌ها شاهد کاهش تلفات جاده‌ای به میزان ۲۵ درصد و در حوزه شهری کاهش ۱۳ درصدی هستیم.

کاهش ۲۵ درصدی جاده‌ای و ۱۳ درصدی شهری در خراسان رضوی‌

به گزارش قدس آنلاین، سردار بهمن امیری مقدم در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امنیت امانت شهدا به ماست و امروز وظیفه داریم که مقتدرانه عمل کنیم و دِین خود را به شهدا ادا کنیم، همچنین ارائه گزارش سبب دیده شدن اقدامات پلیس برای مردم می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی افزود : برنامه‌های امسال عمدتا با رویکرد فرهنگی بوده، از جمله این فعالیت‌ها حضور در جشنواره مفلحون و تقدیر از کارمندان نیروی انتظامی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و به احتزاز در آوردن پرچم در شب اول محرم بوده است.

سردار امیری مقدم تصریح کرد: مقام معظم رهبری یکی از مهم‌ترین ارکان امنیتی کشور را نیروی انتظامی می‌دانند که انسان‌هایی شریف و کار آمد هستند و باید ایمان و انگیزه آن‌ها تقویت شود، همچنین با توجه به اهمیت حاشیه‌نشینی با وجود کمبود اعتبارات چهار کلانتری در حاشیه شهر طی هفته نیروی انتظامی افتتاح شده ‌و امیدواریم مردم این مناطق آثار مناسب آن را مشاهده کنند.

وی با اشاره به اینکه اقداماتی در جهت همکاری با دستگاه قضا و دیگر نهادها صورت گرفته است، عنوان کرد: در هفته نیروی انتظامی پیش بینی 200 برنامه را داشتیم، اما بیش از 350 برنامه در این هفته برگزار شد و در این برنامه‌ها سعی در ایجاد امنیت، ارتباط تنگاتنگ با مردم، پیشگیری از ناهنجاری‌ها و نمایش اقتدار یگان‌های ویژه را داشتیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: فعالیت‌های درون سازمانی در هفته نیروی انتظامی برگزاری کلاس‌های آموزش رفتاری و عقیدتی برای کارکنان و مسابقات قرآنی بوده است که در این مسابقات 5000 نفر شرکت کرده و 2000 نفر برگزیده شده‌اند، همچنین از جمله فعالیت‌های برون سازمانی کشف قاچاق، کشف جرایم سایبری، جمع‌آوری معتادان پر خطر، کشف و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و امنیت بانک‌ها بوده است.

سردار امیری مقدم با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر انجام فعالیت‌های پیشگیرانه، خاطرنشان کرد: در حوزه پبشگیری فعالیت‌های مناسبی صورت گرفته و با ارتباط و تعامل با سایر دستگاه‌ها شاهد کاهش تلفات جاده ای به میزان 25 درصد و در حوزه شهری کاهش13 درصدی هستیم، همچنین در برخورد با ناهنجاری‌ها و مسائل اخلاقی طرح انضباط اخلاقی را اجرایی کرده‌ایم و امیدواریم پلیس رضوی در همه ابعاد داشته باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.