قدس آنلاین: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: 25 درصد انرژی، 25 درصد گاز و 15 درصد برق استان در حوزه صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.

25 درصد انرژی، 25 درصد گاز و 15 درصد برق خراسان رضوی در حوزه صنعت مورد استفاده قرار می گیرد

به گزارش قدس آنلاین، راضیه علیرضایی در چهارمین نشست گفت و گوی انرژی با موضوع نقش آموزش، فرهنگ سازی و تغییر رفتار در بهره وری انرژی گفت: این همایش با هدف مصرف بهینه انرژی و جلوگیری از هدر رفت آن و تلاش در جهت حفظ سرمایه هایی همچون محیط زیست برگزار شده است.

وی افزود: بعد از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها یکی از مسائل جدی ای که بسیاری از واحدهای صنعتی با آن مواجه هستند سهم هزینه انرژی در قیمت تمام شده است که در این راستا 3 برنامه پیاپی پیش بینی شده که شامل استاندارد ماشین آلات، داشتن واحد مدیریت انرژی در واحدهای پرمصرف و آشنایی واحدهای صنعتی با استانداردهای روز جهانی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه در دنیا برکاهش مصرف انرژی و آلودگی هوا تاکید شده است، خاطرنشان کرد: در این همایش که در آن از نمایندگان یونیدو دعوت به عمل آمده به دنبال آن هستیم تا ضمن آشنایی با علوم مدرن، استفاده بهتری از انرژی در دوران پساتحریم داشته باشیم.

علیرضایی بیان کرد: 25 درصد انرژی، 25 درصد گاز و 15 درصد برق استان در حوزه صنعت مورد استفاده قرار می گیرد و حوزه صنعت خراسان رضوی به دنبال آن است که گامهای موثری را در جهت صنعتی تر شدن استان بردارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.