۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 469935

دارنده مقام هفتم مسابقات ژیمناستیک یونیورسیاد چین معتقد است بسیاری از ژیمناست‌ها از شرایط ژیمناستیک راضی نیستند و یکی یکی می‌روند.

ژیمناست ها یکی یکی می روند!

به گزارش قدس آنلاین، احسان خدادادی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد شرایط ژیمناست‌های ایرانی، اظهار کرد: کل قهرمانان و ورزشکاران ژیمناستیک به فنا رفته‌اند. چه کسی دیگر باقی‌ مانده؟ در حال‌ حاضر کلاً پنج یا شش نفر از ژیمناست‌های معمولی در رده جوانان یا یکی، دو نفر از بزرگسالان باقی‌ مانده‌اند که آنها هم با هزینه شخصی به مسابقات اعزام می‌شوند. برای هر مسابقه هفت تا هشت میلیون تومان هزینه می‌کنند آن هم برای مسابقات خیلی معمولی!

ملی‌پوش ژیمناستیک در ادامه خاطر نشان کرد: همه ژیمناست‌های ایرانی یکی یکی می‌روند. محمد رمضان‌پور رفت! من به ترکیه رفتم و اگر باز هم شرایط همین باشد خواهم رفت. خیلی از ژیمناست‌ها از این شرایط ناراضی هستند. کسی می‌پرسد که هادی خناری‌نژاد کجاست، اکنون چه می‌کند؟ احسان خدادادی چه شد؟ محمد رمضان‌پور در چه شرایطی است؟ همه ژیمناست‌ها را کنار گذاشتند. می‌خواهند با چهار، پنج تا جوان که تجربه زیادی از ژیمناستیک ندارند بدون مسابقه و بدون اردوی درست و حسابی برای ژیمناستیک ایران نتیجه‌ کسب کنند.

دارنده مقام هفتم یونیورسیاد چین با بیان این که چندین‌بار برای آمادگی خود جهت حضور در اردوهای تیم‌ ‌ملی نامه زده است، تصریح کرد: سه، چهار باری از استان نامه زده شد، مبنی بر این که احسان خدادادی آماده است. قبل از اردوی تیم‌ ‌ملی در کیش با سرمربی تیم‌ ‌ملی هم صحبت کردم که می‌خواهم به اردوی تیم‌ ‌ملی بیایم! اما او هزار بهانه و دلیل آورد که باید در اردوی بعدی تست بدهی. اما منی که 12 سال ملی‌پوش هستم دیگر چه نیازی به تست دادن دارم؟ همه مرا می شناسند و حرکات من را دیده‌اند.

خدادادی با اشاره به این که به سرپرست فدراسیون نیز نامه زده است، ادامه‌ داد: به آقای اسبقیان نیز نامه زدم، اما گویا قهرمانِ ملی خود را به دلیل بی نظمی کنار گذاشته‌اند. به من گفته شد چرا نامه اداری برای غیبت‌هایم ارائه نکرده‌ام؟ شاگرد من در کردستان در مسابقات کشوری شرکت کرده بود و قهرمان قهرمانان شد. من آنجا بودم و خبر نداشتم که در حال گرفتن تست انتخابی هستند، در صورتی  که در آن انتخابی دو، سه نفر دیگر هم نبودند، ولی بعد به اردو دعوت شدند. تا زمانی  که کادرفنی چنین باشد اوضاع همین است. در یک خبر شنیدم که آذر پی جای خالی برای من گذاشته، اما بعد فهمیدم که چنین چیزی وجود ندارد.

او گفت: مربی من آقای جوانبخت، که سرپرست هیات استان نیز بودند، برای دعوت شدن من به تیم ملی تلاش زیادی کرد، اما ثمری نداشت. حتی خود او هم که از افراد اصلح در استان مازندران است و از او برتر فردی  نداریم، با باند بازی و دست های پشت پرده قبل از مجمع با رقیب کاندیداتوری خود جایگزین شد. این چه ورزش مادری است که هر که از راه می‌رسد دستش را روی این رشته تخصصی و فنی و علمی می‌گذارد.

قهرمان لیگ برتر در رشته بارفیکس در مورد شرایط خود ، بیان‌ کرد: در حال‌ حاضر در حال‌ آماده سازی شاگردانم هستم، در کنار آن‌هم خودم را آماده می‌کنم. به امید روزی هستم که دوباره در فدراسیون کسی بیاید که قدر ورزشکاران خود را بداند و بتوانم دوباره در مسابقات حضور  داشته باشم و به اسم تیم‌ ‌ملی  کشورم مسابقه دهم، نخواهم برای حضور در مسابقات به این کشور و آن کشور بروم.

احسان خدادادی هدف خود را بازی‌های آسیایی جاکارتا عنوان کرد و گفت‌: خیلی دوست دارم در بازی‌های جاکارتا حضور داشته باشم. تمام تمرکزم را روی این مسابقات خواهم گذاشت تا حداقل بتوانم در سه وسیله، برنامه‌هایم را به حد عالی برسانم. تا حداقل در دو وسیله فینالیست شوم. یا این که حداقل در تک وسیله‌ها، نزدیک به مدال باشم. چون در این رقابت‌ها در بارفیکس از هر کشور دو نفر به فینال می‌رود و امید این که نزدیک مدال آورها باشم خیلی زیاد است.

وی تاکید کرد: در تک ستاره‌ها و در هر وسیله امید کسب مدال خیلی بیشتر است تا این که بخواهیم در شش وسیله کار کنیم. البته اگر برنامه تیم‌ ‌ملی عوض شود و نظر کادر فنی به شش وسیله هم باشد من باز هم آماده‌ام. برایم فرقی نمی‌کند من آمادگی کامل دارم و خیلی دوست دارم در جاکارتا حضور داشته باشم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.