قدس آنلاین – آمل: رئیس جمعیت هلال احمر آمل از پیدا شدن پنج جنگل ‌نورد مفقود شده در ارتفاعات جنگلی چلاو و بلیران این شهرستان خبر داد.

پیدا شدن ۵ جنگل ‌نورد در ارتفاعات چلاو آمل

جمشید نیکزاد افزود: این افراد قصد جنگل ‌نوردی و گردشگری را داشته و میانگین سنی شان۳۰ سال می باسد و از ساعت ۷ صبح روز جمعه گذشته حرکت خود را از جنگل‌های منطقه چلاو آغاز کردند.

وی با اعلام اینکه این افراد عصر همان روز قصد داشتند با خروج از منطقه بلیران جنگل ‌نوری خود را پایان دهند، ادامه داد: این افراد با گم کردن مسیر عصر روز شنبه خبر مفقود شدن را به خانواده‌شان اطلاع دادند، اما خانواده این جنگل ‌نوردان روز یکشنبه مراتب را به جمعیت هلال احمر اعلام کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با اشاره به اعزام یک تیم امداد و نجات مجهز به عملیات در جنگل سوی جنگل‌های بلیران و چلاو، خاطرنشان کرد: تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر این شهرستان با همکاری راه ‌بلد بومی با عزیمت به منطقه کلرد، حرکت خود را به سمت جنگل میان ‌بند انجام داد و خوشبختانه حین عملیات به وسیله تماس تلفنی همسر یکی از افراد مفقود شده خبر پیدا شدن آنها در منطقه بلیران مخابره شده و تیم عملیاتی از ادامه مسیر سر باز زد.

نیکزاد با اعلام همکاری رئیس هیأت کوهنوردی شهرستان آمل و اعزام تیم کوهنوردی از سوی منطقه بلیران برای یافتن مفقودان، گفت: با اعلام یافتن این افراد، کوهنوردان و جنگل ‎‌نوردان نیز به محل استقرار خود بازگشتند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.