جدایی مربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی از کادر فنی این تیم به مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال در آستانه هفته دهم رقابت‌ها شوک بدی وارد کرد.

جدایی امیر از وحید/ تلاش برای بازگشت برادر بزرگتر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، در حالی که طی روزهای گذشته صحبت‌های زیادی مبنی بر اختلاف نظر بین مربیان تأسیسات دریایی در رسانه‌ها مطرح شده بود، در نهایت امیر شمسایی و رضا ناصری دو مربی تأسیسات از این تیم جدا شدند.

این در حالی است که تأسیسات امروز باید در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتسال در اهواز به مصاف تیم ملی حفاری برود. ناصری و امیر شمسایی همراه تیم به اهواز نرفته‌اند تا تأسیسات در آستانه این مسابقه تغییر جدیدی را تجربه کند.

مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات با تایید این خبر گفت: آقای شمسایی یک مقدار خودش طالب بود که در تیم نباشد. او مشکلات شخصی داشت و در تلاش هستیم اگر این مشکلات حل شود، وی به تیم برگردد.

وی تأکید کرد: رضا ناصری هم مشکلات شخصی داشت و از مدت‌ها پیش گفته بود اجازه بدهید از تیم جدا شوم.

مدیرعامل تأسیسات یادآور شد: شمسایی و ناصری همراه تیم به اهواز سفر نکرده‌اند و در بازی امروز مقابل تیم حفاری حضور ندارند.

حلاجی در پایان درباره جدایی مربیان این تیم به خاطر اختلاف نظر با سرمربی تیم، گفت: این موضوع نقش خیلی کمرنگی دارد و شاید بهانه شده باشد! همه اعضای کادر فنی و بازیکنان با هم خوب هستند. البته روی نیمکت همیشه اختلاف‌نظر هست. روی نیمکت تأسیسات آدم‌های بزرگ زیادی حضور دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.